265 złotych za parkowanie w galerii. Zapłaciła jak za dwa dni

Zamiast 26 złotych klientka poznańskiej galerii za dwie godziny parkowania zapłaciła 265 złotych. - Na wydrukowanym bilecie jest napisane, że samochód miałam zaparkowany przez 2 dni - mówi czytelniczka portalowi epoznan.pl.

Klientka Posnanii zapłaciła 265 zł za postój na parkingu.Klientka Posnanii zapłaciła 265 zł za postój na parkingu.
Źródło zdjęć: © Agencja Wyborcza, Facebook
Mateusz Kaluga

Posnania to jedno z najpopularniejszych centrów handlowych w Poznaniu. Na 100 tys. m2 znajduje się 220 butików, 40 kawiarni i restauracji oraz 40 sklepów. Galeria oferuje również płatny parking dla klientów przyjeżdżających autem. Taką decyzję podjęto prawie dwa lata temu, by ułatwić klientom robienie zakupów i zniechęcić osoby, które zostawiały tam auta i załatwiały sprawy poza galerią.

I właśnie na wspomnianym parkingu przykra sytuacja spotkała jedną z klientek CH Posnania. Jak twierdzi w rozmowie z portalem epoznan.pl, przyjechała, by spotkać się z koleżanką. Wjechała o 18, chciała wyjechać ok. 22. Na jej bilecie widnieje informacja, że wjechała 12 marca o godzinie 14:20, a wyjechała 14 marca o 22:15.

Wyświetliło płatność. Było ciemno, myślałam, że to 26 zł, a potem patrzę i ściągnęło mi z karty 265 zł. Na wydrukowanym bilecie jest napisane, że samochód miałam zaparkowany przez 2 dni - mówi w rozmowie z portalem.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Agnieszka Więdłocha o fenomenie sagi "Planeta singli". Jak te filmy zmieniły jej karierę? Powstanie "Planeta singli 4"?

I dodaje, że gdy dzwoniła do obsługi galerii, pracownik stwierdził, że kamera mogła nie zarejestrować jej wjazdu i musi napisać w tej sprawie mail. - Zastanawiam się, ile osób wyjeżdża z takiego centrum i płaci odruchowo kartą przy wyjeździe, nie kontrolując kwoty - płacąc kilkaset złotych za godzinę postoju? - mówi epoznan.pl.

Dziennikarze lokalnego portalu zapytali o sprawę przedstawicieli CH Posnania. Kobiecie przysługuje reklamacja.

W przypadku nieprawidłowo naliczonej opłaty za parking rekomendujemy kontakt mailowy z operatorem parkingu, który każdą reklamację rozpatruje indywidualnie na podstawie zapisu monitoringu. Zachęcamy do przesłania zgłoszenia celem wyjaśnienia sprawy - mówi epoznan.pl Marlena Hebda, rzeczniczka prasowa Posnanii.
Źródło artykułu: o2pl
Wybrane dla Ciebie
"Hit tygodnia" w Pepco. Tylko 25 zł za szt. Czas do 22 października
"Hit tygodnia" w Pepco. Tylko 25 zł za szt. Czas do 22 października
RTV EURO AGD tnie ceny. Zestawy garnków Tefal już od 399 zł
RTV EURO AGD tnie ceny. Zestawy garnków Tefal już od 399 zł
Hit dnia w Media Expert. Tylko we wtorek drukarka za 49,99 zł
Hit dnia w Media Expert. Tylko we wtorek drukarka za 49,99 zł
Hity do sypialni w Jysk. Sprawdź promocje
Hity do sypialni w Jysk. Sprawdź promocje
Kiedy i jak zacząć oszczędzać na emeryturę?
Kiedy i jak zacząć oszczędzać na emeryturę?
Jesienne hity w Aldi za grosze. Sprawdź ofertę
Jesienne hity w Aldi za grosze. Sprawdź ofertę
Dino kończy promocje 2+1 gratis. Zostały godziny
Dino kończy promocje 2+1 gratis. Zostały godziny
Jak przenieść numer telefonu do nowego operatora?
Jak przenieść numer telefonu do nowego operatora?
Budowa domu w 2025 roku - ile trzeba wydać?
Budowa domu w 2025 roku - ile trzeba wydać?
Ekspresy do kawy taniej w zestawie. Sprawdź promocje Media Markt
Ekspresy do kawy taniej w zestawie. Sprawdź promocje Media Markt
Tylko do 22 października w Lidlu. "2+1 gratis"
Tylko do 22 października w Lidlu. "2+1 gratis"
Tylko do środy w Biedronce. Limit dzienny - 12 sztuk
Tylko do środy w Biedronce. Limit dzienny - 12 sztuk