Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Mateusz Kaluga
Mateusz Kaluga | 
aktualizacja 

265 złotych za parkowanie w galerii. Zapłaciła jak za dwa dni

78

Zamiast 26 złotych klientka poznańskiej galerii za dwie godziny parkowania zapłaciła 265 złotych. - Na wydrukowanym bilecie jest napisane, że samochód miałam zaparkowany przez 2 dni - mówi czytelniczka portalowi epoznan.pl.

265 złotych za parkowanie w galerii. Zapłaciła jak za dwa dni
Klientka Posnanii zapłaciła 265 zł za postój na parkingu. (Agencja Wyborcza, Facebook)

Posnania to jedno z najpopularniejszych centrów handlowych w Poznaniu. Na 100 tys. m2 znajduje się 220 butików, 40 kawiarni i restauracji oraz 40 sklepów. Galeria oferuje również płatny parking dla klientów przyjeżdżających autem. Taką decyzję podjęto prawie dwa lata temu, by ułatwić klientom robienie zakupów i zniechęcić osoby, które zostawiały tam auta i załatwiały sprawy poza galerią.

I właśnie na wspomnianym parkingu przykra sytuacja spotkała jedną z klientek CH Posnania. Jak twierdzi w rozmowie z portalem epoznan.pl, przyjechała, by spotkać się z koleżanką. Wjechała o 18, chciała wyjechać ok. 22. Na jej bilecie widnieje informacja, że wjechała 12 marca o godzinie 14:20, a wyjechała 14 marca o 22:15.

Wyświetliło płatność. Było ciemno, myślałam, że to 26 zł, a potem patrzę i ściągnęło mi z karty 265 zł. Na wydrukowanym bilecie jest napisane, że samochód miałam zaparkowany przez 2 dni - mówi w rozmowie z portalem.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Agnieszka Więdłocha o fenomenie sagi "Planeta singli". Jak te filmy zmieniły jej karierę? Powstanie "Planeta singli 4"?

I dodaje, że gdy dzwoniła do obsługi galerii, pracownik stwierdził, że kamera mogła nie zarejestrować jej wjazdu i musi napisać w tej sprawie mail. - Zastanawiam się, ile osób wyjeżdża z takiego centrum i płaci odruchowo kartą przy wyjeździe, nie kontrolując kwoty - płacąc kilkaset złotych za godzinę postoju? - mówi epoznan.pl.

Dziennikarze lokalnego portalu zapytali o sprawę przedstawicieli CH Posnania. Kobiecie przysługuje reklamacja.

W przypadku nieprawidłowo naliczonej opłaty za parking rekomendujemy kontakt mailowy z operatorem parkingu, który każdą reklamację rozpatruje indywidualnie na podstawie zapisu monitoringu. Zachęcamy do przesłania zgłoszenia celem wyjaśnienia sprawy - mówi epoznan.pl Marlena Hebda, rzeczniczka prasowa Posnanii.
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Nowe przywileje dla rodzin wielodzietnych. Karta Dużej Rodziny zyskuje na znaczeniu
Masz czas do 7 maja. Zapłacisz tylko 1,99 zł
Jak działają płatności odroczone i kiedy warto z nich skorzystać?
To szybkie rozwiązanie na wypadek blackoutu. Jaki agregat prądotwórczy wybrać i ile kosztuje?
Montaż klimatyzacji w domu - jaką wybrać i ile to kosztuje?
Tyle zarabiają lekarze z Bydgoszczy. Pielęgniarka może tylko pomarzyć
Zatrudnili robota jako kelnera. "Bella to tylko wsparcie"
Spójrz na półkę. Masz te produkty z Lidla lub Biedronki? Zwróć od razu
Rekrutacja trwa. Na początek płacą nawet ponad 5 700 zł
Mały słoiczek za 7,5 tys. złotych. To najdroższy miód świata
Praca w majówkę. Jest propozycja. Ile można by było zarobić?
Koniec coraz bliżej. Klienci Lidla muszą o tym wiedzieć
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić