Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Mateusz Kaluga
Mateusz Kaluga | 
aktualizacja 

265 złotych za parkowanie w galerii. Zapłaciła jak za dwa dni

78

Zamiast 26 złotych klientka poznańskiej galerii za dwie godziny parkowania zapłaciła 265 złotych. - Na wydrukowanym bilecie jest napisane, że samochód miałam zaparkowany przez 2 dni - mówi czytelniczka portalowi epoznan.pl.

265 złotych za parkowanie w galerii. Zapłaciła jak za dwa dni
Klientka Posnanii zapłaciła 265 zł za postój na parkingu. (Agencja Wyborcza, Facebook)

Posnania to jedno z najpopularniejszych centrów handlowych w Poznaniu. Na 100 tys. m2 znajduje się 220 butików, 40 kawiarni i restauracji oraz 40 sklepów. Galeria oferuje również płatny parking dla klientów przyjeżdżających autem. Taką decyzję podjęto prawie dwa lata temu, by ułatwić klientom robienie zakupów i zniechęcić osoby, które zostawiały tam auta i załatwiały sprawy poza galerią.

I właśnie na wspomnianym parkingu przykra sytuacja spotkała jedną z klientek CH Posnania. Jak twierdzi w rozmowie z portalem epoznan.pl, przyjechała, by spotkać się z koleżanką. Wjechała o 18, chciała wyjechać ok. 22. Na jej bilecie widnieje informacja, że wjechała 12 marca o godzinie 14:20, a wyjechała 14 marca o 22:15.

Wyświetliło płatność. Było ciemno, myślałam, że to 26 zł, a potem patrzę i ściągnęło mi z karty 265 zł. Na wydrukowanym bilecie jest napisane, że samochód miałam zaparkowany przez 2 dni - mówi w rozmowie z portalem.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Agnieszka Więdłocha o fenomenie sagi "Planeta singli". Jak te filmy zmieniły jej karierę? Powstanie "Planeta singli 4"?

I dodaje, że gdy dzwoniła do obsługi galerii, pracownik stwierdził, że kamera mogła nie zarejestrować jej wjazdu i musi napisać w tej sprawie mail. - Zastanawiam się, ile osób wyjeżdża z takiego centrum i płaci odruchowo kartą przy wyjeździe, nie kontrolując kwoty - płacąc kilkaset złotych za godzinę postoju? - mówi epoznan.pl.

Dziennikarze lokalnego portalu zapytali o sprawę przedstawicieli CH Posnania. Kobiecie przysługuje reklamacja.

W przypadku nieprawidłowo naliczonej opłaty za parking rekomendujemy kontakt mailowy z operatorem parkingu, który każdą reklamację rozpatruje indywidualnie na podstawie zapisu monitoringu. Zachęcamy do przesłania zgłoszenia celem wyjaśnienia sprawy - mówi epoznan.pl Marlena Hebda, rzeczniczka prasowa Posnanii.
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Wegańska rewolucja dobiegła końca. Po 12 latach zamknęli ostatni lokal
Planujesz grilla w majówkę? Wielkie promocje w Biedronce
KAS reaguje. Rosyjska sieć sklepów objęta sankcjami
Elbląg stawia na turecką technologię. Miasto kupuje nowe tramwaje
Kazano im wrócić do biura. Teraz ponad połowa pracowników chce odejść
Sopocki WOPR poszukuje pracowników. Tyle można zarobić
Ta niedziela jest handlowa. Limity w Biedronce
Zawieszenie działalności gospodarczej to częsta praktyka. Jakie są konsekwencje takiej decyzji?
"Wyspa Ronaldo" uwielbiana przez Polaków. Więcej jest tylko Niemców
Umowa o dzieło - kiedy wybrać i jakie korzyści niesie?
Lidl ogłasza w niedzielę handlową. Oto promocje
Indywidualny projekt pozwoli dostosować dom do naszych potrzeb. To jednak nie jest tanie rozwiązanie
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić