Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Mateusz Kaluga
Mateusz Kaluga | 
aktualizacja 

265 złotych za parkowanie w galerii. Zapłaciła jak za dwa dni

48

Zamiast 26 złotych klientka poznańskiej galerii za dwie godziny parkowania zapłaciła 265 złotych. - Na wydrukowanym bilecie jest napisane, że samochód miałam zaparkowany przez 2 dni - mówi czytelniczka portalowi epoznan.pl.

265 złotych za parkowanie w galerii. Zapłaciła jak za dwa dni
Klientka Posnanii zapłaciła 265 zł za postój na parkingu. (Agencja Wyborcza, Facebook)

Posnania to jedno z najpopularniejszych centrów handlowych w Poznaniu. Na 100 tys. m2 znajduje się 220 butików, 40 kawiarni i restauracji oraz 40 sklepów. Galeria oferuje również płatny parking dla klientów przyjeżdżających autem. Taką decyzję podjęto prawie dwa lata temu, by ułatwić klientom robienie zakupów i zniechęcić osoby, które zostawiały tam auta i załatwiały sprawy poza galerią.

I właśnie na wspomnianym parkingu przykra sytuacja spotkała jedną z klientek CH Posnania. Jak twierdzi w rozmowie z portalem epoznan.pl, przyjechała, by spotkać się z koleżanką. Wjechała o 18, chciała wyjechać ok. 22. Na jej bilecie widnieje informacja, że wjechała 12 marca o godzinie 14:20, a wyjechała 14 marca o 22:15.

Wyświetliło płatność. Było ciemno, myślałam, że to 26 zł, a potem patrzę i ściągnęło mi z karty 265 zł. Na wydrukowanym bilecie jest napisane, że samochód miałam zaparkowany przez 2 dni - mówi w rozmowie z portalem.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Agnieszka Więdłocha o fenomenie sagi "Planeta singli". Jak te filmy zmieniły jej karierę? Powstanie "Planeta singli 4"?

I dodaje, że gdy dzwoniła do obsługi galerii, pracownik stwierdził, że kamera mogła nie zarejestrować jej wjazdu i musi napisać w tej sprawie mail. - Zastanawiam się, ile osób wyjeżdża z takiego centrum i płaci odruchowo kartą przy wyjeździe, nie kontrolując kwoty - płacąc kilkaset złotych za godzinę postoju? - mówi epoznan.pl.

Dziennikarze lokalnego portalu zapytali o sprawę przedstawicieli CH Posnania. Kobiecie przysługuje reklamacja.

W przypadku nieprawidłowo naliczonej opłaty za parking rekomendujemy kontakt mailowy z operatorem parkingu, który każdą reklamację rozpatruje indywidualnie na podstawie zapisu monitoringu. Zachęcamy do przesłania zgłoszenia celem wyjaśnienia sprawy - mówi epoznan.pl Marlena Hebda, rzeczniczka prasowa Posnanii.
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Polak oburzył się w niemieckim Lidlu. "Na wszystkim chcą zarabiać"
Karta Moja Biedronka. Klienci muszą to zrobić
Kupujesz w tej sieci? Ważne wieści
Nowe kontrole w gospodarstwach rolnych. Zaczęło się 15 marca
Raty stałe czy malejące? Wybór, który pozwoli zaoszczędzić lub zyskać spokój
Polacy coraz więcej wydają na pieczywo. 890 zł na gospodarstwo domowe
Tańsze raty kredytów jeszcze w tym roku? RPP o obniżce stóp procentowych
Bezpłatne leki dla seniorów 65+, dzieci i młodzieży. Jak je uzyskać?
Emeryci mogą uniknąć płacenia abonamentu RTV. Podniesiono limit emerytury
Zaczęło się w Rossmannie. Perfumy w niższej cenie
Co to jest pożyczka hipoteczna? Czy warto ją wziąć?
Najem okazjonalny - co to jest i jakie są zasady?
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić