Jakub Artych
Jakub Artych| 

Będą ustawiać się kolejki. Nowe promocje w Lidlu

1

Lidl znów przygotował szereg promocji, z których będzie można skorzystać od czwartku 17 października. Na jakie propozycje popularnego dyskontu warto rzucić okiem? Specjalnie dla was przeanalizowaliśmy gazetkę reklamową Lidla.

Będą ustawiać się kolejki. Nowe promocje w Lidlu
Będą ustawiać się kolejki. Nowe promocje w Lidlu (money.pl, Rafał Parczewski)

Lidl systematycznie wdraża różnego rodzaju promocje. Najnowsze zaczną obowiązywać od czwartku 17 października. Co zostanie przecenione?

W promocji znajdują się między innymi banany premium luzem. Po obniżce o 50 procent teraz kosztują one 3,49 zł. O tyle samo przecenione zostały ziemniaki, które kosztują teraz 5,99 zł za kilogram.

Warto w najbliższych dwóch dniach skorzystać z promocji na czekoladę Fin Carre 100 gr. Jeśli zdecydujemy się na zakup dwóch sztuk, to kolejne dwie dostaniemy całkowicie za darmo.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: UOKiK i kara dla Biedronki. Chróstny: Nie uwziąłem się na ten dyskont

Z aplikacją Lidl Plus taniej kupimy między innymi kawę. Jeśli zdecydujemy się na zakup dwóch opakowań (wszystkie marki są w promocji), to drugą sztukę kupimy o 60 procent taniej.

W niższej cenie jest także Masło z Polskiej Mleczarni 82 procent. Przy zakupie trzech sztuk, wszystkie z nich zostaną przecenione o 48 procent. Wtedy za jedno opakowanie zapłacimy 3,99 zł.

W promocji do soboty znajduje się również filet z piersi kurczaka XXL marki Rzeźnik. Za kilogram tego mięsa zapłacimy nie 23,90 zł, a 9,99 zł.

Co warto wiedzieć o sieci Lidl?

Sieć Lidl Polska jest szeroko rozwiniętą siecią dyskontów spożywczych. Stanowi część niemieckiego koncernu Schwarz Gruppe. Lidl zadebiutował na polskim rynku w latach 90. XX wieku i od tego czasu systematycznie zwiększa swoją obecność, oferując klientom szeroki asortyment produktów spożywczych, przemysłowych oraz świeżych owoców i warzyw.

W ostatnich miesiącach o Lidlu mówi się szczególnie dużo przez pryzmat walki z siecią Biedronka. Dwaj giganci zacięcie rywalizują o klientów, stosując przy tym rozmaite sztuczki. Należy się spodziewać, że ta batalia nie skończy się zbyt szybko.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić