Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Jakub Artych
Jakub Artych | 

Będą ustawiać się kolejki. Za grosz w Lidlu od poniedziałku

2

Lidl znów przygotował szereg promocji, z których będzie można skorzystać od poniedziałku 28 października. Na jakie propozycje popularnego dyskontu warto rzucić okiem? Specjalnie dla was przeanalizowaliśmy gazetkę reklamową Lidla.

Będą ustawiać się kolejki. Za grosz w Lidlu od poniedziałku
Będą ustawiać się kolejki. Za grosz w Lidlu od poniedziałku (money.pl, Rafał Parczewski)

Lidl systematycznie wdraża różnego rodzaju promocje. Najnowsze zaczną obowiązywać od poniedziałku 28 października. Co zostanie przecenione?

Z powodu 1 listopada, który wypada już w piątek, Lidl nieco zmienił swoją gazetkę. Część produktów będzie w promocyjnej cenie tylko do wtorku 29 października. W niższej cenie są choćby wszystkie chryzantemy doniczkowe. Jeśli zdecydujemy się na zakup dwóch sztuk, to trzecią dostaniemy za grosz.

W dalszym ciągu taniej można nabyć znicze. Przy zakupie czterech sztuk, cena zmniejsza się o 40 procent i za jeden zapłacimy wtedy 5,39 złotych. Przeceniona została także dynia, która kosztuje teraz nie 4,99 zł, a 2,49 zł.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: UOKiK i kara dla Biedronki. Chróstny: Nie uwziąłem się na ten dyskont

Jeśli aktywujemy kupon oraz zeskanujemy aplikację Lidl Plus, to w niższej cenie możemy kupić cukier. Jeśli kupimy pięć opakowań, to kolejne pięć dostaniemy gratis.

Przecenione są także produkty, które będziemy mogli nabyć do soboty. W promocji jest m.in. kuchnia drewniana dla dzieci, która przed obniżką kosztowała 349 zł. Teraz możemy kupić ją za 165 zł.

Co warto wiedzieć o sieci Lidl?

Sieć Lidl Polska jest szeroko rozwiniętą siecią dyskontów spożywczych. Stanowi część niemieckiego koncernu Schwarz Gruppe. Lidl zadebiutował na polskim rynku w latach 90. XX wieku i od tego czasu systematycznie zwiększa swoją obecność, oferując klientom szeroki asortyment produktów spożywczych, przemysłowych oraz świeżych owoców i warzyw.

W ostatnich miesiącach o Lidlu mówi się szczególnie dużo przez pryzmat walki z siecią Biedronka. Dwaj giganci zacięcie rywalizują o klientów, stosując przy tym rozmaite sztuczki. Należy się spodziewać, że ta batalia nie skończy się zbyt szybko.

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Zobacz także:
Wróć na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić