Biedronka zaskakuje. Kasjer pokazał zawartość pudełka
Kasjer z Biedronki w humorystycznym nagraniu zaprezentował na TikToku produkty świąteczne, które pojawiły się w sklepie już w październiku. Nagranie wywołało gorącą dyskusję wśród internautów.
Najważniejsze informacje
- Produkty świąteczne pojawiły się w Biedronce już w październiku, co wywołało zaskoczenie.
- Kasjer z popularnego duetu TikTokowego pokazał kartony z kalendarzami adwentowymi.
- Internetowa społeczność jest podzielona w kwestii wczesnego wystawiania towarów świątecznych.
Pan Michał, znany kasjer z popularnej sieci handlowej Biedronka, opublikował wideo na TikToku, które szybko stało się viralem. Sklepowe regały zaskoczyły klientów obecnością produktów związanych ze świętami Bożego Narodzenia już w październiku. Nagranie obejrzało już ponad 480 tys. internautów w ciągu jednego dnia.
Reakcja pracowników i klientów
Podczas jednego z nagrań koleżanka pana Michała, pani Agnieszka, była zaskoczona zawartością kartonu. W środku znajdowały się kalendarze adwentowe, co od razu spotkało się z jej dezaprobatą.
Coś takiego w gazetce Biedronki. 1+1 gratis. Ale są haczyki
- Aga, zobacz co do nas przyjechało! - woła pan Michał koleżankę. - Mowy nie ma, na magazyn z tym! Za wcześnie - skwitowała pracownica Biedronki. - W sumie masz rację. Jeszcze Wszystkich Świętych nawet nie było - zauważył pan Michał, zgadzając się, że stojak powinien trafić na magazyn.
Społeczność internetowa jest podzielona w kwestii wystawiania świątecznych produktów tak wcześnie. Część komentujących wyraziła niezadowolenie, twierdząc, że to "zbyt wcześnie" na świąteczne dekoracje. "Popieram Agę, kiedyś to szaleństwo zaczynało się po Wszystkich Świętych" - zauważyli niektórzy.
Niektórzy zauważają, że za granicą norma dotycząca kalendarza świątecznych zakupów jest inna. "Mieszkam na Malcie. Sklep osiedlowy już wystrojony" - napisał jeden z użytkowników. Podobne opinie pojawiły się od osób mieszkających w Londynie, gdzie wcześniejsze kupowanie oznacza oszczędności.
Różne podejścia do zakupów
Debata na temat czasu wystawiania produktów świątecznych trwa. Podczas gdy niektórzy klienci lubią wcześniejsze wprowadzenie oferty, inni chętnie poczekaliby ze świątecznymi zakupami do późniejszego terminu. Spór ten odzwierciedla różnorodne podejście do tradycji i nowoczesnego handlu.