Brzoska podjął decyzję. InPost zainwestuje w hiszpański klub

InPost i Atletico Madryt przedłużają współpracę na sezon 2025/2026, wzmacniając pozycję polskiej marki w Hiszpanii. To kolejny krok w strategii ekspansji InPost na Półwyspie Iberyjskim.

InPost przedłuża współpracę z Atletico Madryt.InPost przedłuża współpracę z Atletico Madryt.
Źródło zdjęć: © AKPA, Getty Images
Karol Osiński

Najważniejsze informacje

  • InPost przedłuża współpracę z Atlético Madryt na sezon 2025/2026.
  • Partnerstwo obejmuje projekty społeczne i edukacyjne.
  • InPost rozwija swoją obecność w Hiszpanii, gdzie działa blisko 10 tys. punktów odbioru.

Grupa InPost, należąca do Rafała Brzoski, ogłosiła przedłużenie współpracy z Atletico Madryt na sezon 2025/2026. Decyzja ta ma na celu dalsze umacnianie pozycji marki na Półwyspie Iberyjskim, gdzie InPost dynamicznie rozwija swoją działalność.

InPost, znany z inwestycji w sportowy marketing, już wcześniej zyskał na rozpoznawalności dzięki współpracy z Atletico. Firma posiada blisko 10 tys. punktów odbioru w Hiszpanii, co czyni ten rynek jednym z najszybciej rosnących dla grupy.

InPost przedłuża współpracę z Atletico Madryt

Współpraca z Atletico Madryt wykracza poza tradycyjny sponsoring. Obejmuje również projekty społeczne, takie jak kampania „Marca el cambio”, która promuje odpowiedzialność społeczną wśród młodych piłkarzy.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

#dziejesiewsporcie: zapomniana gwiazda strzeliła z połowy. To trzeba zobaczyć

Pracowitość, zaangażowanie i determinacja – to wartości, które w pełni podzielamy z Atletico Madryt. Doskonałe wyniki osiągnięte podczas pierwszego sezonu zachęcają nas do dalszego łączenia potencjału InPost i Atletico, z myślą o wspólnej, innowacyjnej przyszłości – podkreśla Izabela Karolczyk-Szafrańska, Chief Marketing & ESG Officer InPost, cytowana przez "Buissnes Insider".

Óscar Mayo, dyrektor generalny ds. przychodów i operacji Atlético Madryt, zaznaczył, że odnowienie umowy odzwierciedla siłę partnerstwa, które generuje inicjatywy mające realny wpływ na społeczność.

Odnowienie tej umowy odzwierciedla siłę partnerstwa, które wykroczyło poza sponsoring, generując inicjatywy mające realny wpływ na naszą społeczność. Łączy nas wizja innowacji, zrównoważonego rozwoju i zaangażowania społecznego - przekazał, cytowany przez to samo źródło.

Współpraca InPost z Atlético Madryt to nie tylko promocja marki, ale także wspólna wizja innowacji i zrównoważonego rozwoju, co czyni ją wyjątkową na tle innych partnerstw sportowych.

Wybrane dla Ciebie
Media Markt rozdaje odkurzacze i hulajnogi. Oto co trzeba zrobić
Media Markt rozdaje odkurzacze i hulajnogi. Oto co trzeba zrobić
Hity w drogeriach dm. Początek 23 października
Hity w drogeriach dm. Początek 23 października
Nawet 300 zł taniej z kodem w Media Expert. Oto promocje
Nawet 300 zł taniej z kodem w Media Expert. Oto promocje
Od czwartku 23 października w Delikatesach Centrum. Znicze od 2,59 zł za sztukę
Od czwartku 23 października w Delikatesach Centrum. Znicze od 2,59 zł za sztukę
Seniorka jechała taksówką 6,5 km. Zapłaciła 720 zł
Seniorka jechała taksówką 6,5 km. Zapłaciła 720 zł
38. strona gazetki Dino. I nagle taki widok. "Przy zakupie 3"
38. strona gazetki Dino. I nagle taki widok. "Przy zakupie 3"
50 złotych taniej. Zestaw patelni w RTV Euro AGD
50 złotych taniej. Zestaw patelni w RTV Euro AGD
Jak obniżyć koszty ładowania samochodu elektrycznego?
Jak obniżyć koszty ładowania samochodu elektrycznego?
Wcześniejsza emerytura po 40-tce - jakie zawody mogą ją zagwarantować?
Wcześniejsza emerytura po 40-tce - jakie zawody mogą ją zagwarantować?
Bykowe to już zapomniany podatek. Czy jego powrót ma sens?
Bykowe to już zapomniany podatek. Czy jego powrót ma sens?
Lidl informuje. Tylko 23 października. 1+1 za darmo
Lidl informuje. Tylko 23 października. 1+1 za darmo
Biedronka ogłasza. Od 23 października dostaniesz za 1 zł
Biedronka ogłasza. Od 23 października dostaniesz za 1 zł