Brzoska podjął decyzję. InPost zainwestuje w hiszpański klub

InPost i Atletico Madryt przedłużają współpracę na sezon 2025/2026, wzmacniając pozycję polskiej marki w Hiszpanii. To kolejny krok w strategii ekspansji InPost na Półwyspie Iberyjskim.

InPost przedłuża współpracę z Atletico Madryt.InPost przedłuża współpracę z Atletico Madryt.
Źródło zdjęć: © AKPA, Getty Images
Karol Osiński

Najważniejsze informacje

  • InPost przedłuża współpracę z Atlético Madryt na sezon 2025/2026.
  • Partnerstwo obejmuje projekty społeczne i edukacyjne.
  • InPost rozwija swoją obecność w Hiszpanii, gdzie działa blisko 10 tys. punktów odbioru.

Grupa InPost, należąca do Rafała Brzoski, ogłosiła przedłużenie współpracy z Atletico Madryt na sezon 2025/2026. Decyzja ta ma na celu dalsze umacnianie pozycji marki na Półwyspie Iberyjskim, gdzie InPost dynamicznie rozwija swoją działalność.

InPost, znany z inwestycji w sportowy marketing, już wcześniej zyskał na rozpoznawalności dzięki współpracy z Atletico. Firma posiada blisko 10 tys. punktów odbioru w Hiszpanii, co czyni ten rynek jednym z najszybciej rosnących dla grupy.

InPost przedłuża współpracę z Atletico Madryt

Współpraca z Atletico Madryt wykracza poza tradycyjny sponsoring. Obejmuje również projekty społeczne, takie jak kampania „Marca el cambio”, która promuje odpowiedzialność społeczną wśród młodych piłkarzy.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

#dziejesiewsporcie: zapomniana gwiazda strzeliła z połowy. To trzeba zobaczyć

Pracowitość, zaangażowanie i determinacja – to wartości, które w pełni podzielamy z Atletico Madryt. Doskonałe wyniki osiągnięte podczas pierwszego sezonu zachęcają nas do dalszego łączenia potencjału InPost i Atletico, z myślą o wspólnej, innowacyjnej przyszłości – podkreśla Izabela Karolczyk-Szafrańska, Chief Marketing & ESG Officer InPost, cytowana przez "Buissnes Insider".

Óscar Mayo, dyrektor generalny ds. przychodów i operacji Atlético Madryt, zaznaczył, że odnowienie umowy odzwierciedla siłę partnerstwa, które generuje inicjatywy mające realny wpływ na społeczność.

Odnowienie tej umowy odzwierciedla siłę partnerstwa, które wykroczyło poza sponsoring, generując inicjatywy mające realny wpływ na naszą społeczność. Łączy nas wizja innowacji, zrównoważonego rozwoju i zaangażowania społecznego - przekazał, cytowany przez to samo źródło.

Współpraca InPost z Atlético Madryt to nie tylko promocja marki, ale także wspólna wizja innowacji i zrównoważonego rozwoju, co czyni ją wyjątkową na tle innych partnerstw sportowych.

Wybrane dla Ciebie
Uber Eats i Biedronka razem. Zakupy z dostawą pod drzwi
Uber Eats i Biedronka razem. Zakupy z dostawą pod drzwi
Świąteczna pościel za 35 zł. Cenowy hit w Pepco
Świąteczna pościel za 35 zł. Cenowy hit w Pepco
Gotowi? Wydało się, jaką emeryturę dostanie abp Jędraszewski
Gotowi? Wydało się, jaką emeryturę dostanie abp Jędraszewski
Dual Air Fryer w Action. Taka cena obowiązuje tylko do 16 grudnia
Dual Air Fryer w Action. Taka cena obowiązuje tylko do 16 grudnia
Telewizor za 2099 zł. Promocja na święta
Telewizor za 2099 zł. Promocja na święta
Zestawy kosmetyków w supercenach. W Rossmann tylko do 17 grudnia
Zestawy kosmetyków w supercenach. W Rossmann tylko do 17 grudnia
MacBook Air 13.6″ poniżej 3000 zł. Media Expert obniżył ceny
MacBook Air 13.6″ poniżej 3000 zł. Media Expert obniżył ceny
Multistyler do włosów 200 zł taniej w Media Markt. Ale to nie wszystko
Multistyler do włosów 200 zł taniej w Media Markt. Ale to nie wszystko
Świąteczne słodycze w Dino od 55 groszy. Tylko do 16 grudnia
Świąteczne słodycze w Dino od 55 groszy. Tylko do 16 grudnia
Klienci Lidla mają mało czasu. Twarde warunki. Limit: 2 opak.
Klienci Lidla mają mało czasu. Twarde warunki. Limit: 2 opak.
Jedynie 15 grudnia. Biedronka ogłasza. 2 sztuki na osobę
Jedynie 15 grudnia. Biedronka ogłasza. 2 sztuki na osobę
Oferta dla klubowiczów. 15 zł za choinkę w Ikea. Tylko w 4 miastach
Oferta dla klubowiczów. 15 zł za choinkę w Ikea. Tylko w 4 miastach