Sieć Biedronka na coraz większą skalę wprowadza do swoich sklepów elektroniczne cenówki. Rozwiązanie to zaczęto testować pod koniec ub. roku w kilku placówkach. Wypadły one pozytywnie i latem tego roku zapadła decyzja o ich wprowadzeniu na szeroką skalę. Proces ten ma potrwać do dwóch lat, patrząc zwłaszcza na fakt, iż chodzi aż o 3,6 tys. sklepów.
Wyświetlacze do złudzenia przypominające dotychczasowe etykiety cenowe można już dostrzec w pierwszych sklepach na terenie Lublina. Wymiana cenówek cały czas trwa i obejmuje kolejne obiekty. Oczywiście wyposażane są w nie również nowo otwierane placówki.
Urządzenia przede wszystkim mają zapewnić zgodność ceny na półce z tą, jaką klient płaci przy kasie. A chyba każdy wie, że z tym bywało różnie. Firma miała również z tego powodu spore problemy. Teraz, kiedy cena zmieni się w systemie, od razu zaktualizuje się również na wyświetlaczu.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
To jednak nie wszystko. Odetchną bowiem i pracownicy, którzy musieli niemal każdego dnia drukować dziesiątki a nawet setki nowych etykiet a następnie umieszczać je na półkach przy odpowiednich produktach. Warto również wspomnieć o aspekcie ekologicznym, gdyż zaoszczędzone zostaną duże ilości papieru.
Elektroniczne cenówki nie są nowością w sklepach. W ubiegłym roku na szeroką skalę wprowadził je Lidl. Znaleźć je można również w niektórych marketach sieci Auchan, Żabka, czy Kaufland.
źródło: lublin112