Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Wszystko jasne.

Donald Trump 47. prezydentem Stanów Zjednoczonych

Jakub Artych
Jakub Artych | 

Kupujesz w Lidlu? Został ci ostatni dzień

1

W środę (6 listopada) końca dobiegają promocje w Lidlu. To już ostatni dzwonek, by skorzystać z oferty, która została wprowadzona w poniedziałek. Na jakich produktach można zaoszczędzić?

Kupujesz w Lidlu? Został ci ostatni dzień
Kupujesz w Lidlu? Został ci ostatni dzień (GETTY, NurPhoto)

Lidl systematycznie wdraża różnego rodzaju promocje. Najnowsze obowiązują od poniedziałku 4 listopada trwają do środy. To już ostatni moment, aby skorzystać z aktualnych promocji.

Promocja obowiązuje między innymi na rogale świętomarcińskie. Jeśli zdecydujemy się na zakup dwóch sztuk, to trzeci dostaniemy całkowicie za darmo.

Od poniedziałku do środy w niższej cenie jest Polska Gęsina, która została przeceniona o 25 procent. Taniej kupimy także jabłka grójeckie luzem. Za kilogram tego owocu zapłacimy nie 5,99 zł, a 3,99 zł.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Prawdziwe love story. Niezwykły trójkąt miłosny w filmie dokumentalnym

Idźmy dalej. 7,98 zł zapłacisz za dwie litrowe butelki Pepsi, Pepsi Zero czy Mirindy lub 7UP. Śliwka nałęczowska dostępna jest zaś w cenie 4,06 zł/100 g.

Przeceniono też ogórki zielone długie luzem. Teraz otrzymasz je za 4,99 zł/kg. Grejpfrut czerwony, luzem dostępny jest za 4,89 zł/kg.

Z okazji zbliżającej się zimy, Lidl przygotował promocję dla miłośników narciarstwa. W promocji znajduje się między innymi kurtka męska lub damska. Od poniedziałku produkt został przeceniony na 30 procent i kosztuje teraz 119 zł.

Co warto wiedzieć o sieci Lidl?

Sieć Lidl Polska jest szeroko rozwiniętą siecią dyskontów spożywczych. Stanowi część niemieckiego koncernu Schwarz Gruppe. Lidl zadebiutował na polskim rynku w latach 90. XX wieku i od tego czasu systematycznie zwiększa swoją obecność, oferując klientom szeroki asortyment produktów spożywczych, przemysłowych oraz świeżych owoców i warzyw.

W ostatnich miesiącach o Lidlu mówi się szczególnie dużo przez pryzmat walki z siecią Biedronka. Dwaj giganci zacięcie rywalizują o klientów, stosując przy tym rozmaite sztuczki. Należy się spodziewać, że ta batalia nie skończy się zbyt szybko.

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Zobacz także:
Wróć na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić