27 kwietnia to jedna z nielicznych niedziel handlowych w 2025 roku. Zgodnie z ustawą o ograniczeniu handlu w niedziele i święta, tylko siedem takich niedziel w roku pozwala sklepom działać bez ograniczeń. Ta konkretna data została wyznaczona w związku ze zbliżającą się majówką, by umożliwić Polakom wygodne planowanie zakupów.
W niedzielę swój sklep będzie miał otwarty także Lidl. Jakie przygotował promocje na ten dzień? Taniej dostaniemy między innymi maliny, które zostały przecenione o 50 procent i kosztują teraz 4,99 zł. Aby skorzystać z promocji, trzeba zeskanować aplikację i aktywować kupon.
Czytaj także: Szokujący widok pod Warszawą. Dom jednorodzinny jak blok
W niższej cenie dostaniemy szparagi w opakowaniu 500 g, które kosztują od czwartku 11,99 zł.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
W promocji znajduje się napój Pepsi lub Pepsi Zero. Jeśli kupimy cztery butelki, to za jedną z nich zapłacimy wówczas 6,39 zł.
Czytaj także: Pensje w Watykanie. Ile zarabiają papież i kardynałowie?
Taniej kupimy holenderską goudę w plastrach, która kosztuje teraz 5,99 zł.
Promocje Lidla. Gdzie szukać informacji?
Informacje o promocjach Lidla można znaleźć na kilka sposobów:
- Strona internetowa Lidla: Lidl regularnie publikuje aktualne promocje na swojej stronie internetowej. Można tam znaleźć specjalne oferty, katalogi produktów, a także tematyczne tygodnie z różnymi promocjami. Strona to www.lidl.pl.
- Aplikacja mobilna Lidl Plus: Lidl oferuje aplikację, w której można znaleźć ekskluzywne promocje dla użytkowników aplikacji, kupony rabatowe oraz informacje o bieżących ofertach. Aplikacja Lidl Plus jest dostępna na systemy Android i iOS.
- Gazetki promocyjne: Lidl wydaje gazetki z ofertami promocyjnymi, które można znaleźć zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online na ich stronie internetowej. Gazetki obejmują oferty na różne kategorie produktów, takie jak żywność, artykuły domowe, odzież i inne.
- Newsletter: można zapisać się do newslettera Lidla, aby regularnie otrzymywać e-maile z najnowszymi promocjami, ofertami specjalnymi i nowościami produktowymi.
- Media społecznościowe: Lidl jest obecny na różnych platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy YouTube, gdzie regularnie publikują posty dotyczące promocji, ofert tygodnia i innych informacji.
Czytaj także: 5-latek wyszedł z przedszkola i wsiadł do pociągu. Pojechał do innego miasta