Uber Eats i Biedronka razem. Zakupy z dostawą pod drzwi
Uber Eats nawiązał współpracę z Biedronką, czyli czas na zakupy dostarczane wprost do domu. Usługa rozpoczyna się w Warszawie, Krakowie i Poznaniu, a wkrótce obejmie inne miasta.
Uber Eats ogłosił nowe partnerstwo z siecią Biedronka. Dzięki temu użytkownicy aplikacji mogą zamawiać produkty z Biedronki z dostawą w ciągu 30 minut. Pilotaż tej inicjatywy ruszył już w Warszawie, Krakowie i Poznaniu, z planami rozszerzenia usługi na kolejne miasta jeszcze w tym roku.
Tiktokerka zrobiła zakupy w Biedronce. Wszystko nagrała
Dynamiczny rozwój zamówień online
W ciągu ostatniego roku Uber Eats odnotował wzrost zamówień o 250 proc. Współpraca z Biedronką jest kluczowym krokiem w dalszym rozwoju tego segmentu. Krzysztof Witkowski z Uber Eats Polska podkreśla, że partnerstwo to odpowiedź na zmieniające się nawyki zakupowe Polaków, którzy cenią nie tylko atrakcyjne ceny, ale także wygodę i oszczędność czasu.
- Współpraca z Biedronką jest odpowiedzią na dynamiczną zmianę nawyków zakupowych Polaków. Dla użytkowników Uber One dostawy będą całkowicie za darmo. W rzeczywistości, w której “czas” staje się najcenniejszą walutą, chcemy go oddać naszym lojalnym użytkownikom - mówi Krzysztof Witkowski, Menedżer Działu Retail Uber Eats Polska.
Rozwój subskrypcji i nowe miasta
Uber Eats wprowadził także model subskrypcyjny, który oferuje użytkownikom różne korzyści, takie jak czy darmowe dostawy posiłków powyżej określonej kwoty. Również zakupy z Biedronki będą dostępne bez kosztów dostawy dla subskrybentów. Do końca 2025 roku, usługa obejmie ok. 20 sklepów, a docelowo nawet 40 placówek w piętnastu największych miastach Polski.
Na rok 2026 planowane jest uruchomienie kilkuset nowych lokalizacji w całym kraju, gdzie usługa ta będzie dostępna, co jeszcze bardziej zwiększy dostępność tej wygodnej formy zakupów.
Gdzie szukać promocji?
Chcesz się dowiedzieć o innych okazjach i przecenach? Sprawdź O2KAZJE — codzienną dawkę promocji na o2.pl.