Zaczęło się w Biedronce. Ten produkt dostaniesz za darmo
W sklepach sieci Biedronka od czwartku 13 lutego zaczęły obowiązywać nowe promocje. Na jakie propozycje popularnego dyskontu warto zwrócić uwagę? Specjalnie dla was sprawdziliśmy, jak prezentuje się gazetka reklamowa Biedronki.
Biedronka od czwartku wystartowała z kolejną serią promocji w ramach "biedronkowych oszczędności". Od 13 lutego można zaoszczędzić między innymi na słodkościach. W promocji znajdują się wszystkie czekolady Milka. Przy zakupie dwóch opakowań, kolejne dwa dostaniemy za darmo. Limit dzienny wynosi 4 opakowania z kartą Moja Biedronka.
Taniej kupimy także ptasie mleczko. Tutaj Biedronka przygotowała dwa warianty promocji. Jeśli kupimy trzy pakowania, to za jedno z nich zapłacimy wówczas 9,39 zł. Drugi wariant jest taki, iż przy zakupie dwóch sztuk, jeden z nich kosztuje 9,99 zł.
Przyjechał na komendę "na podwójnym gazie". Absurd w Choszcznie
Czytaj także: Nowe promocje w Lidlu. Walentynkowe okazje
W niższej cenie są także wszystkie słodycze Lindt. Przy zakupie dwóch opakowań, drugie zostanie przecenione o 70 procent.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
W niższej cenie kupimy także róże. Bukiet 11 sztuk o wysokości 40 cm kosztuje 7,79 zł. Bukiet 9 róż o wysokości 50 cm kosztuje 14,99 zł, a bukiet 10 róż o wysokości 50 cm 15,99 zł.
W promocji znajduje się również mleko UTH 3,2 procent łaciate. Przy zakupie 6 sztuk, kolejne sześć dostaniemy za darmo. Limit dzienny wynosi 12 opakowań z kartą Moja Biedronka.
Taniej kupimy wszystkie jaja z chowu ściółkowego. Przy zakupie dwóch opakowań, drugie z nich zostanie przecenione o 70 procent.
Co warto wiedzieć o sieci Biedronka?
Biedronka to jedna z najpopularniejszych sieci dyskontowych w Polsce. Znana jest z atrakcyjnych cen, różnorodnych promocji i szerokiego asortymentu produktów.
Czytaj także: Trzymasz to w piwnicy? Nawet do 5 tys. zł kary
Pierwsza Biedronka została otwarta w Poznaniu 30 lat temu. W tamtym czasie sklep był niewielki, a towary sprzedawano głównie z palet i kartonów. Przez blisko trzy dekady sieć handlowa urosła do rangi giganta na polskim rynku, stając się jednym z najważniejszych graczy w branży detalicznej.