Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Wybory w USA.

Świat patrzy na Amerykę. Kto nowym prezydentem?

Jakub Artych
Jakub Artych | 

Zaczęło się w Lidlu. Ten produkt będą rozdawać za darmo

82

Lidl znów przygotował szereg promocji, z których będzie można skorzystać od poniedziałku 4 listopada. Na jakie propozycje popularnego dyskontu warto rzucić okiem? Specjalnie dla was przeanalizowaliśmy gazetkę reklamową Lidla i podpowiadamy, na co warto zwrócić uwagę.

Zaczęło się w Lidlu. Ten produkt będą rozdawać za darmo
Zaczęło się w Lidlu. Ten produkt będzie rozdawać za darmo (money.pl, Rafał Parczewski)

Lidl systematycznie wdraża różnego rodzaju promocje. Najnowsze zaczną obowiązywać od poniedziałku 4 listopada. Co zostanie przecenione?

Promocja obowiązuje między innymi na rogale świętomarcińskie. Jeśli zdecydujemy się na zakup dwóch sztuk, to trzeci dostaniemy całkowicie za darmo.

Od poniedziałku do środy w niższej cenie jest Polska Gęsina, która została przeceniona o 25 procent. Taniej kupimy także jabłka grójeckie luzem. Za kilogram tego owocu zapłacimy nie 5,99 zł, a 3,99 zł.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Jednoznaczne reakcje ws. zarobków lekarzy. “Jestem zdziwiona”

W promocji jest także Majonez Kielecki. Za opakowanie 700 ML zapłacimy teraz 9,99 zł.

Jeśli aktywujemy kupon i zeskanujemy aplikacje, to taniej kupimy mleko UTH 3,2 procent Mazurski Smak. Przy zakupie 6 opakowań, na jedno z nich zapłacimy 1,99 zł a nie 3,99 zł.

Z okazji zbliżającej się zimy, Lidl przygotował promocję dla miłośników narciarstwa. W promocji znajduje się między innymi kurtka męska lub damska. Od poniedziałku produkt został przeceniony na 30 procent i kosztuje teraz 119 zł.

Co warto wiedzieć o sieci Lidl?

Sieć Lidl Polska jest szeroko rozwiniętą siecią dyskontów spożywczych. Stanowi część niemieckiego koncernu Schwarz Gruppe. Lidl zadebiutował na polskim rynku w latach 90. XX wieku i od tego czasu systematycznie zwiększa swoją obecność, oferując klientom szeroki asortyment produktów spożywczych, przemysłowych oraz świeżych owoców i warzyw.

W ostatnich miesiącach o Lidlu mówi się szczególnie dużo przez pryzmat walki z siecią Biedronka. Dwaj giganci zacięcie rywalizują o klientów, stosując przy tym rozmaite sztuczki. Należy się spodziewać, że ta batalia nie skończy się zbyt szybko.

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Zobacz także:
Wróć na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić