Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Jakub Artych
Jakub Artych | 

Zaczęło się w Lidlu. Ten produkt będą rozdawać za darmo

95

Lidl znów przygotował szereg promocji, z których będzie można skorzystać od poniedziałku 4 listopada. Na jakie propozycje popularnego dyskontu warto rzucić okiem? Specjalnie dla was przeanalizowaliśmy gazetkę reklamową Lidla i podpowiadamy, na co warto zwrócić uwagę.

Zaczęło się w Lidlu. Ten produkt będą rozdawać za darmo
Zaczęło się w Lidlu. Ten produkt będzie rozdawać za darmo (money.pl, Rafał Parczewski)

Lidl systematycznie wdraża różnego rodzaju promocje. Najnowsze zaczną obowiązywać od poniedziałku 4 listopada. Co zostanie przecenione?

Promocja obowiązuje między innymi na rogale świętomarcińskie. Jeśli zdecydujemy się na zakup dwóch sztuk, to trzeci dostaniemy całkowicie za darmo.

Od poniedziałku do środy w niższej cenie jest Polska Gęsina, która została przeceniona o 25 procent. Taniej kupimy także jabłka grójeckie luzem. Za kilogram tego owocu zapłacimy nie 5,99 zł, a 3,99 zł.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Jednoznaczne reakcje ws. zarobków lekarzy. “Jestem zdziwiona”

W promocji jest także Majonez Kielecki. Za opakowanie 700 ML zapłacimy teraz 9,99 zł.

Jeśli aktywujemy kupon i zeskanujemy aplikacje, to taniej kupimy mleko UTH 3,2 procent Mazurski Smak. Przy zakupie 6 opakowań, na jedno z nich zapłacimy 1,99 zł a nie 3,99 zł.

Z okazji zbliżającej się zimy, Lidl przygotował promocję dla miłośników narciarstwa. W promocji znajduje się między innymi kurtka męska lub damska. Od poniedziałku produkt został przeceniony na 30 procent i kosztuje teraz 119 zł.

Co warto wiedzieć o sieci Lidl?

Sieć Lidl Polska jest szeroko rozwiniętą siecią dyskontów spożywczych. Stanowi część niemieckiego koncernu Schwarz Gruppe. Lidl zadebiutował na polskim rynku w latach 90. XX wieku i od tego czasu systematycznie zwiększa swoją obecność, oferując klientom szeroki asortyment produktów spożywczych, przemysłowych oraz świeżych owoców i warzyw.

W ostatnich miesiącach o Lidlu mówi się szczególnie dużo przez pryzmat walki z siecią Biedronka. Dwaj giganci zacięcie rywalizują o klientów, stosując przy tym rozmaite sztuczki. Należy się spodziewać, że ta batalia nie skończy się zbyt szybko.

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Totalizator sportowy ujawnia, ile milionów Polacy wydają na kupony
Japonia: rząd forsuje pakiet gospodarczy wart 250 mld dolarów na walkę z inflacją
Cukier za 1,69 zł! Klienci przecierają oczy na widok tych cen. Promocje w Biedronce, Lidlu i Dino
Nie żyje założyciel sieci Chorten. Krzysztof Pakuła miał 68 lat
Polacy dostaną rekordowe wyrównanie. Ważne świadczenie wyższe o 100 procent
Prognozy są bezlitosne. Nie ma "co liczyć na niższe ceny paliw"
Fachowcy potrzebni od zaraz. Te branże przeżywają boom
21 tys. "na rękę". Szukają Polaków. "Najbardziej pożądany kraj"
Zdjęcie z Czech niesie się po sieci. To nie żart
Auchan wycofuje produkt. Jest ostrzeżenie
Ponad 91 tys. emerytów. Tylko pozazdrościć takich pieniędzy
Zamykają lokale w Polsce. Ucierpią duże miasta
Wróć na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić