Drogeria Kontigo, znana z oferowania niszowych marek, we wrześniu podjęła decyzję o zakończeniu działalności stacjonarnej w Polsce. Kontigo planowało skoncentrować wszystkie swoje wysiłki na sprzedaży internetowej, aby zwiększyć efektywność operacyjną.
Zamknięcie sklepów było efektem finansowych strat, jakie sieć odnotowała w poprzednich latach. Jak podano w sprawozdaniu finansowym, w 2022 roku drogeria straciła 34 mln zł. Decyzja ta ma na celu osiągnięcie rentowności projektu do 2025 roku.
Drogeria Kontigo ogłosiła teraz, że 15 grudnia zamyka także swój sklep internetowy. Firma przypomina klientkom posiadającym karty podarunkowe, by wykorzystały je przed zamknięciem sklepu.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
W komunikacie podziękowano za 10 wspólnych lat. "To była piękna podróż pełna niezapomnianych chwil - wspólnych otwarć sklepów, odkrywania ulubionych kosmetyków i budowania wyjątkowej społeczności, jaką stworzyliśmy razem z Wami" - czytamy.
Czytaj także: Koszyki z niespodziankami w Auchan. Ujawniono zawartość
Jak podaje "Fakt", na kiermaszu kosmetycznym dostępnych jest około 2,5 tysiąca produktów. Za symboliczne 2 zł można kupić peeling drobnoziarnisty od Perfecty, a za 3 zł borówkowy balsam do ust od Biolove. Cienie do powiek Mystik Warsaw kosztują 5 zł.
W atrakcyjnych cenach oferowane są również perfumy. Woda perfumowana All Day by Sandra Kubicka o pojemności 30 ml jest dostępna za 49 zł (zamiast 129 zł).
Calvin Klein Eternity Women EDP 100 ml można kupić za 158 zł (regularna cena to 269,99 zł).
Historia Kontigo w Polsce
Sklep Kontigo zadebiutował w Polsce w 2014 roku na warszawskiej ulicy Chmielnej. Od tego czasu sieć rozwijała swoją działalność, stawiając na personalizowane usługi i unikalne produkty niedostępne w innych sklepach.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.