Zostały ostatnie 2 dni. Rzecznik Biedronki: "Nie planujemy zmian"

Tegoroczna akcja sieci Biedronka "Gang Produkciaków" dobiega końca. Naklejki można obierać już tylko do soboty 16 listopada. Sieć nie planuje przedłużenia akcji. - Aktualnie nie planujemy żadnych zmian w tym zakresie - podreśla w rozmowie z o2.pl przedstawiciel sieci Biedronka.

.Tegoroczna akcja sieci Biedronka "Gang Produkciaków" dobiega końca.
Źródło zdjęć: © Facebook, Google Maps

Gang Produkciaków to już kolejna akcja polegająca na zbieraniu maskotek w sklepach Biedronka. Zasady są proste: za każde wydane 69 zł otrzymujemy jedną naklejkę. Za zakup niektórych produktów oraz skorzystanie z karty Moja Biedronka sieć podwaja liczbę wydawanych naklejek.

Za zebranie 60 naklejek otrzymujemy jedną z siedemnastu dostępnych maskotek za darmo. Pluszaka można zdobyć też wcześniej, już po uzbieraniu 30 naklejek w niższej cenie 24,99 zł. Każdego członka gangu można też kupić w cenie regularnej za 49,99 zł.

Akcja trwa od sierpnia br., a sobota 16 listopada będzie ostatnim dniem, kiedy będzie można odebrać naklejkę w sklepach sieci Biedronka. Odbiór Produkciaków i książek będzie możliwy do wyczerpania zapasów, jednak nie dłużej niż do 30 listopada. Jak tłumaczy nam przedstawiciel sieci, mimo że akcja cieszy się ogromnym zainteresowaniem, sieć nie planuje jej przedłużenia.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Rekordowo droga Wigilia. Seniorzy o świątecznych zakupach i konieczności zaciskania pasa

Tegoroczna akcja z Gangiem Produkciaków cieszy się bardzo dużą popularnością wśród naszych klientów, co nas bardzo cieszy. Zgodnie z regulaminem naklejki uprawniające do odbioru pluszaków będzie można odbierać do 16.11.2024 r. Odbiór Produkciaków i książek będzie możliwy do wyczerpania zapasów, jednak nie dłużej niż do 30.11.2024 r. Aktualnie nie planujemy żadnych zmian w tym zakresie - informuje nas Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.

Piotr Szymanowicz zapewnia, że nie jest to ostatnia akcja w której można odebrać maskotkę w Biedronce.

Jeżeli chodzi o kolejne akcje lojalnościowe cały czas pracujemy nad nowymi, oryginalnymi pomysłami, które będą jeszcze bardziej angażowały naszych klientów - dodaje przedstawiciel sieci.

W tegorocznej serii największą popularnością cieszyła się maskotka papier Pakosław. - Już od pierwszych dni trwania akcji gwiazdą Internetu został Pakosław. Potwierdzają to klienci, bo to właśnie pluszowy papier toaletowy jest najczęściej wybieraną przez nich maskotką - tłumaczy starszy manager ds. marketingu w sieci Biedronka.

Źródło artykułu: o2pl
Wybrane dla Ciebie
"Hit tygodnia" w Pepco. Tylko 25 zł za szt. Czas do 22 października
"Hit tygodnia" w Pepco. Tylko 25 zł za szt. Czas do 22 października
RTV EURO AGD tnie ceny. Zestawy garnków Tefal już od 399 zł
RTV EURO AGD tnie ceny. Zestawy garnków Tefal już od 399 zł
Hit dnia w Media Expert. Tylko we wtorek drukarka za 49,99 zł
Hit dnia w Media Expert. Tylko we wtorek drukarka za 49,99 zł
Hity do sypialni w Jysk. Sprawdź promocje
Hity do sypialni w Jysk. Sprawdź promocje
Kiedy i jak zacząć oszczędzać na emeryturę?
Kiedy i jak zacząć oszczędzać na emeryturę?
Jesienne hity w Aldi za grosze. Sprawdź ofertę
Jesienne hity w Aldi za grosze. Sprawdź ofertę
Dino kończy promocje 2+1 gratis. Zostały godziny
Dino kończy promocje 2+1 gratis. Zostały godziny
Jak przenieść numer telefonu do nowego operatora?
Jak przenieść numer telefonu do nowego operatora?
Budowa domu w 2025 roku - ile trzeba wydać?
Budowa domu w 2025 roku - ile trzeba wydać?
Ekspresy do kawy taniej w zestawie. Sprawdź promocje Media Markt
Ekspresy do kawy taniej w zestawie. Sprawdź promocje Media Markt
Tylko do 22 października w Lidlu. "2+1 gratis"
Tylko do 22 października w Lidlu. "2+1 gratis"
Tylko do środy w Biedronce. Limit dzienny - 12 sztuk
Tylko do środy w Biedronce. Limit dzienny - 12 sztuk