Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
aktualizacja 

Zostały ostatnie 2 dni. Rzecznik Biedronki: "Nie planujemy zmian"

5

Tegoroczna akcja sieci Biedronka "Gang Produkciaków" dobiega końca. Naklejki można obierać już tylko do soboty 16 listopada. Sieć nie planuje przedłużenia akcji. - Aktualnie nie planujemy żadnych zmian w tym zakresie - podreśla w rozmowie z o2.pl przedstawiciel sieci Biedronka.

Zostały ostatnie 2 dni. Rzecznik Biedronki: "Nie planujemy zmian"
Tegoroczna akcja sieci Biedronka "Gang Produkciaków" dobiega końca. (Facebook, Google Maps)

Gang Produkciaków to już kolejna akcja polegająca na zbieraniu maskotek w sklepach Biedronka. Zasady są proste: za każde wydane 69 zł otrzymujemy jedną naklejkę. Za zakup niektórych produktów oraz skorzystanie z karty Moja Biedronka sieć podwaja liczbę wydawanych naklejek.

Za zebranie 60 naklejek otrzymujemy jedną z siedemnastu dostępnych maskotek za darmo. Pluszaka można zdobyć też wcześniej, już po uzbieraniu 30 naklejek w niższej cenie 24,99 zł. Każdego członka gangu można też kupić w cenie regularnej za 49,99 zł.

Akcja trwa od sierpnia br., a sobota 16 listopada będzie ostatnim dniem, kiedy będzie można odebrać naklejkę w sklepach sieci Biedronka. Odbiór Produkciaków i książek będzie możliwy do wyczerpania zapasów, jednak nie dłużej niż do 30 listopada. Jak tłumaczy nam przedstawiciel sieci, mimo że akcja cieszy się ogromnym zainteresowaniem, sieć nie planuje jej przedłużenia.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Rekordowo droga Wigilia. Seniorzy o świątecznych zakupach i konieczności zaciskania pasa
Tegoroczna akcja z Gangiem Produkciaków cieszy się bardzo dużą popularnością wśród naszych klientów, co nas bardzo cieszy. Zgodnie z regulaminem naklejki uprawniające do odbioru pluszaków będzie można odbierać do 16.11.2024 r. Odbiór Produkciaków i książek będzie możliwy do wyczerpania zapasów, jednak nie dłużej niż do 30.11.2024 r. Aktualnie nie planujemy żadnych zmian w tym zakresie - informuje nas Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.

Piotr Szymanowicz zapewnia, że nie jest to ostatnia akcja w której można odebrać maskotkę w Biedronce.

Jeżeli chodzi o kolejne akcje lojalnościowe cały czas pracujemy nad nowymi, oryginalnymi pomysłami, które będą jeszcze bardziej angażowały naszych klientów - dodaje przedstawiciel sieci.

W tegorocznej serii największą popularnością cieszyła się maskotka papier Pakosław. - Już od pierwszych dni trwania akcji gwiazdą Internetu został Pakosław. Potwierdzają to klienci, bo to właśnie pluszowy papier toaletowy jest najczęściej wybieraną przez nich maskotką - tłumaczy starszy manager ds. marketingu w sieci Biedronka.

Autor: ESO
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Polskie dyskonty ograniczają ofertę. To czeka klientów i producentów
1,5 mln osób zapomniało złożyć wniosek. Stracili duże pieniądze
Ponad 6 tysięcy miesięcznie od ZUS. Oto warunki
Taką emeryturę ma Krystyna Janda. Z pracy nie zrezygnuje
Prezent dla seniorów jeszcze przed świętami. ZUS to ogłosił
Dostaną zaledwie połowę. Tym rodzicom 800+ się nie należy
Więcej niż papież! Tak zarabiają polscy arcybiskupi. Kwota? Złapaliśmy się za głowę
Biedronka ogłasza. To już ostatni moment
Gigant zwalnia w Zurychu. Dział HR przeniosą do Polski
1000 zł dofinansowania na ferie zimowe. Zostało 5 dni na wniosek
Polska stawia na współpracę z Arabią. Ponad 260 firm zainteresowanych
Emerytura jak marzenie. Tyle otrzymują byli prezydenci
Wróć na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić