Lidl regularnie wdraża nowe promocje. Najświeższe okazje zaczęły obowiązywać w poniedziałek (9 grudnia). Wyłącznie tego dnia zaoszczędzić można na maśle ekstra 82 proc. marki Pilos.
Jeżeli weźmiesz trzy sztuki, to za jedną zapłacisz 4,99 zł. Trzeba jednak pamiętać o konieczności aktywacji kuponu i zeskanowaniu aplikacji Lidl Plus.
Limit: 3 opakowania na kupon. Szczegóły dostępne w aplikacji Lidl Plus - informuje Lidl na swojej stronie internetowej.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Wyłącznie w poniedziałek obowiązywać będzie także promocja na mleko UHT 3,2 proc. Pilos. W tym przypadku chodzi o akcję 3+3 gratis.
Limit: 6 opakowań gratis na kupon - zaznacza sieć.
Promocji jest oczywiście znacznie więcej. W najbliższych godzinach i dniach w Lidlu zaoszczędzisz na mandarynkach luzem (1 kg/3,99 zł). Poza tym taniej można dostać dekoracje świąteczne (70 proc. mniej za drugi, tańszy produkt).
Ponadto przewidziano promocję na wszystkie czekolady z całymi orzechami i migdałami fin Carre (100 g). Tutaj wdrożona została akcja 2+1 za grosz.
Promocje Lidla. Gdzie szukać informacji?
- Strona internetowa Lidla: Lidl regularnie publikuje aktualne promocje na swojej stronie internetowej. Można tam znaleźć specjalne oferty, katalogi produktów, a także tematyczne tygodnie z różnymi promocjami. Strona to www.lidl.pl.
- Aplikacja mobilna Lidl Plus: Lidl oferuje aplikację, w której można znaleźć ekskluzywne promocje dla użytkowników aplikacji, kupony rabatowe oraz informacje o bieżących ofertach. Aplikacja Lidl Plus jest dostępna na systemy Android i iOS.
- Gazetki promocyjne: Lidl wydaje gazetki z ofertami promocyjnymi, które można znaleźć zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online na ich stronie internetowej. Gazetki obejmują oferty na różne kategorie produktów, takie jak żywność, artykuły domowe, odzież i inne.
- Newsletter: można zapisać się do newslettera Lidla, aby regularnie otrzymywać e-maile z najnowszymi promocjami, ofertami specjalnymi i nowościami produktowymi.
- Media społecznościowe: Lidl jest obecny na różnych platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy YouTube, gdzie regularnie publikują posty dotyczące promocji, ofert tygodnia i innych informacji.