W środę (12 marca) w sklepach Dino zacznie obowiązywać nowa gazetka reklamowa. Z aktualnych promocji można więc skorzystać już tylko we wtorek (11 marca). Na czym można zaoszczędzić?
Jedna z promocji dotyczy czekolady Milka w wersji MMMax o wadze od 250 do 300 gramów. Została objęta ofertą "1 + 1 gratis", dzięki czemu przy zakupie jednej czekolady drugą otrzymuje się bez dodatkowych kosztów.
Cena promocyjna za dwa opakowania wynosi 21,99 zł, podczas gdy standardowa cena jednej sztuki to 13,99 zł, co oznacza, że bez promocji zakup dwóch czekolad oznaczałby wydatek rzędu 27,98 zł.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Promocją objęto również napoje gazowane Pepsi, Mirinda i 7UP w butelkach o pojemności 1,75 litra. Przy zakupie czterech sztuk cena jednostkowa wynosi 6,99 zł. Standardowa cena jednej butelki to 7,99 zł, co oznacza oszczędność 1 zł na każdej sztuce w przypadku spełnienia warunku promocji.
Ostatnią wyróżnioną ofertą na pierwszej stronie gazetki jest promocja na cytryny. Cena standardowa wynosi 9,99 zł za kilogram, natomiast w ramach obniżki została zmniejszona o 50 proc., dzięki czemu wynosi 4,99 zł za kilogram.
Oczywiście promocji jest znacznie więcej. W oko rzuca się m.in. oferta na sok pomarańczowy Hortex 1 l. Jeżeli weźmiesz dwie sztuki, to za jedną zapłacisz 5,99 zł. Tofifee 125 g dostępne jest zaś za 7,99 zł (przy zakupie dwóch sztuk).
Dino ma już ponad 2 tys. sklepów
"Ideę marketów "Najbliżej Ciebie" stworzyliśmy w 1999 roku, kiedy na fundamencie polskiego kapitału, na terenie województwa wielkopolskiego, powstały pierwsze sklepy DINO. W kolejnych latach systematycznie pracowaliśmy zarówno nad rozwojem sieci w nowych lokalizacjach, stałym podnoszeniem jakości oraz komfortem robienia zakupów przez naszych klientów" - informuje Dino na swojej stronie internetowej.
Dziś Dino Polska jest jedną z najszybciej rozwijających się sieci supermarketów w Polsce. Posiadamy ponad 2000 placówek zlokalizowanych w całej Polsce. Dzięki znakomicie dopracowanej sieci logistycznej kilka tysięcy produktów, w większości świeżych oraz pod znanymi markami (w tym pełna oferta artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetycznych) trafia zawsze na czas do wszystkich naszych marketów - podkreślono.