"Ojciec, prać". Kultowa marka proszków do prania powraca do Polski
Reklamy proszków do prania z hasłem "Ojciec, prać" były hitem w latach 90. Teraz Pollena 2000, znana marka proszku do prania, wraca na polski rynek po długiej przerwie. W sprzedaży pojawi się także żel oraz kapsułki piorące. Oficjalna strona marki zostanie uruchomiona wraz z początkiem września.
Tej marki proszku do prania raczej nie trzeba nikomu przypominać. Prały w nim nasze mamy i babcie. W latach 90. kampania Pollena 2000 stała się kultowa, a słynne "Ojciec, prać" można było usłyszeć w wielu codziennych rozmowach Polaków.
Z czasem Pollena 2000 stała się jedynie wspomnieniem, okazuje się jednak, że wkrótce ma się to zmienić. Jak informuje portal Wirtualnemedia.pl, Pollena 2000 powraca na polski rynek dzięki firmie Eudoco KBC Group. Oficjalna strona marki zostanie uruchomiona na początku września.
Tylko do 4 października w Biedronce. Limit dzienny - 4 opakowania
Czytaj także: Zakazali reklamy popularnego batona. Powód zaskakuje
Pollena 2000 – dawniej rozpoznawalna dzięki reklamie i wybierana za efekty – wraca nie po to, by przypomnieć o sobie, ale by na nowo zdefiniować, czym jest skuteczność. Wraca lepsza niż kiedykolwiek – z nową technologią, nowym składem i nową energią. To nie powrót do przeszłości. To nowy rozdział w historii marki, która nie zapomniała, jak być numerem jeden – zapowiedziano w komunikacie firmy.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Kultowa marka wraca do Polski
Klienci, poza proszkiem do prania, będą mogli kupić żel oraz kapsułki.
Oficjalna strona marki Pollena 2000 zostanie uruchomiona na początku września i będzie głównym źródłem informacji o produktach, ich dostępności oraz planowanych akcjach specjalnych – mówi dla Wirtualnemedia.pl Ewa Rykowska, specjalista ds. PR i marketingu w Eudoco KBC Group.
Jak dodaje, "produkty stopniowo trafiają do oferty sklepów i drogerii w całej Polsce". Będzie można je kupić zarówno stacjonarnie, jak i online.
Pollena 2000 była popularna w Polsce w latach 90. XX wieku. Proszek stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych produktów podczas transformacji ustrojowej. Produkcją i sprzedażą zajęła się firma Lever Polska, należąca do koncernu Unilever.
Mimo swojej popularności, marka została wycofana z rynku z powodu zmiany strategii koncernu Unilever, który skupił się na produktach do pielęgnacji ciała.
Powrót Polleny 2000 to nie tylko sentymentalna podróż, ale także odpowiedź na współczesne potrzeby konsumentów. Czy znów zobaczymy reklamy, które staną się kultowe?
Pollena 2000 Ojciec Prać - Reklama z okresu 1992/1993
Reklama (1991-1996) - Pollena 2000
Źródło: Wirtualnemedia.pl, innpoland.pl