Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Mateusz Domański
Mateusz Domański | 
aktualizacja 

UOKiK podjął decyzję. Biedronka musi oddać pieniądze klientom

0

Na stronie internetowej Biedronki pojawił się ważny komunikat. Poinformowano w nim o decyzji prezesa Urzędu Ochrony Konkurenci i Konsumentów. Na mocy tego postanowienia sieć musi oddać pieniądze swoim klientom.

UOKiK podjął decyzję. Biedronka musi oddać pieniądze klientom
Biedronka (Adobe Stock, FotoDax)

Biedronka zamieściła bardzo ważny komunikat. Dotyczy on akcji, która odbywała się na początku grudnia 2022 roku.

Realizując decyzję Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 8 kwietnia 2024 r. nr RBG-2/2024 informujemy, iż klienci, którzy otrzymali voucher w ramach akcji promocyjnej "Magia Rabatów - Zabawki i Książki - Voucher od 01.12.2022 r. do 03.12.2022 r." i nie został on przez nich zrealizowany w odpowiednim terminie niezależnie od przyczyny, uprawnieni są do otrzymania vouchera o wartości 150 zł na cały asortyment w ramach jednorazowych zakupów (...) niezależnie od ich wartości, ważny rok od daty jego otrzymania (bez możliwości zamiany na gotówkę) - przekazano.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Polacy o niebezpiecznej modzie. Zapytaliśmy, co sądzą o "snusach"

Jednocześnie zaznaczono, że obowiązują wyłączenia. Dotyczą one napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych, preparatów początkowego żywienia niemowląt oraz wszelkich usług czy doładowań, w tym doładowań telefonów, kart podarunkowych czy doładowań kart podarunkowych

Kto automatycznie dostanie voucher? Biedronka tłumaczy

"Klientom, którzy jednocześnie są członkami programu lojalnościowego Moja Biedronka, voucher zostanie automatycznie zapisany na karcie Moja Biedronka, której użyli przy udziale w ww. akcji promocyjnej" - zaznacza Biedronka.

Klienci, którzy brali udział w ww. akcji promocyjnej, a następnie zrezygnowali z uczestnictwa w programie Moja Biedronka proszeni są o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, kontakt telefoniczny pod nr tel.: 800 080 010 (z telefonu stacjonarnego - połączenie bezpłatne) lub (22) 205 33 00 (z telefonu komórkowego lub z zagranicy - opłata za połączenie według taryf/cenników operatorów) lub e-mailowy na adres: bok@biedronka.pl oraz podanie numeru karty Moja Biedronka użytej przy dokonywaniu zakupów w ww. akcji promocyjnej lub przekazanie paragonu potwierdzającego skorzystanie z ww. akcji promocyjnej, w celu otrzymania e-kodu o wartości 150 zł - podkreślono.

Szczegóły zamieszczone są na stronie internetowej biedronka.pl, w aplikacji Biedronki, a także w sklepie na tablicy ogłoszeń.

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Zobacz także:
Wróć na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić