"Ziemniak Ziemowit", "Mufinka Marylka", "Szampon Szymek" i "Papier Pakosław" to nazwy niektórych maskotek, które można dostać za naklejki zbierane podczas zakupów w Biedronce. Właścicielem wybranego pluszaka może zostać każdy, kto uzbiera odpowiednią ilość nalepek.
Za 60 sztuk można dostać zabawkę za darmo, a za 30 kupić w obniżonej cenie 24,99 zł. Klienci starają się zdobyć jak najwięcej naklejek, choć to wcale nie takie łatwe. Wszak jedną uzyskuje się za wydanie 69 zł, kolejną (w ramach jednego rachunku) można dostać za korzystanie z aplikacji sklepu lub karty Moja Biedronka.
Włodarze Biedronki poinformowali, że akcja potrwa do 16 listopada. Do tego momentu będzie można poszerzać swoją naklejkową zdobycz. Odbiór nagród przewidziany jest do wyczerpania zapasów, ale promocja ostatecznie kończy się 30 listopada. Wiadomo także, który z pluszaków do tej pory cieszył się największym wzięciem.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Akcja Biedronki rozpoczęła się 24 sierpnia, a już pod koniec września poinformowano, że Polacy odebrali aż 800 tysięcy zabawek. Najbardziej pożądanym przez klientów był pluszak nazwany "Papier Pakosław".
Szukając imion dla nowych bohaterów, staramy się przejrzeć wszystkie imiona używane w Polsce i jednocześnie w miarę możliwości dopasować je jak najlepiej do charakteru postaci. W przypadku papieru toaletowego nie mamy wątpliwości, że trafiliśmy w dziesiątkę — w komunikacie prasowym przekazał Piotr Szymanowicz, Starszy Manager ds. Marketingu.
Czytaj też: Alarm ws. Temu. Dostali miesiąc
Biedronka regularnie powtarza promocję z pluszakami
Ci, którym do połowy listopada nie uda się zebrać odpowiedniej liczny naklejek, nie muszą się martwić. Przytulanki zaprojektowane specjalnie do "Gangu Produkciaków" z pewnością (sądząc po popularności wydarzenia) będą miały swoich następców.
Od 2016 roku za lojalne zakupy w Biedronce można było kolekcjonować maskotki z innych gangów. Były to m.in. "Świeżaki", "Słodziaki", "Swojaki", "Fajniaki" i "Bystrzaki".