Stokrotka postanowiła zostać partnerem programu Karty Dużej Rodziny. Dzięki temu osoby posiadające kartę i uczestniczące w programie lojalnościowym Nasza Stokrotka mogą więc korzystać w sklepach sieci z dedykowanych zniżek.
Stokrotka przygotowała dla beneficjentów Karty Dużej Rodziny rabat w wysokości 10 proc. na produkty z ważnych i często kupowanych grup asortymentowych. Należą do nich m.in. świeże owoce i warzywa, chleby i bułki, mleko modyfikowane i kaszki dla dzieci, przetwory warzywno-mięsne i owocowe dla dzieci oraz pieluchy.
Stokrotka rozpoczyna nową akcję w ważnym momencie. Zbliżamy się do przedświątecznego okresu, który wiąże się ze specjalnymi przygotowaniami i większymi zakupami. W tym okresie wiele rodzin poszukuje dodatkowych promocji i możliwości zrobienia zakupów w tańszy sposób. Dlatego Stokrotka przygotowała z myślą o członkach rodzin wielodzietnych program dodatkowych zniżek na zakupy. Obejmuje on produkty, które są bardzo często kupowane. Mamy więc nadzieję, że przełoży się na wiele wymiernych korzyści - powiedziała Daria Raganowicz, menadżer ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki, cytowana w komunikacie prasowym Stokrotki.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
By dołączyć do akcji i skorzystać ze zniżek, należy zarejestrować numer Karty Dużej Rodziny w Naszej Stokrotce i zeskanować aplikację podczas zakupów.
Co warto wiedzieć o sieci Stokrotka?
Stokrotka to jedna z najpopularniejszych sieci supermarketów w Polsce. Została założona w 1994 roku przez grupę polskich przedsiębiorców.
Początkowo firma działała w województwie lubelskim, ale z czasem jej zasięg stopniowo się rozszerzał. Obecnie Stokrotka ma sklepy w całej Polsce, z dużą koncentracją na rynku małych i średnich miast. Sieć należy do grupy Eurocash, jednego z największych dystrybutorów produktów spożywczych i FMCG w Polsce.