Choć do 1 listopada zostało jeszcze kilkanaście dni, półki sklepowe już teraz pełne są produktów dedykowanych na Dzień Wszystkich Świętych. W ten sposób klienci mają szansę wcześniej przygotować się do obchodów święta.
Od 14 października Lidl rusza ze swoją promocyjną ofertą na znicze – przy zakupie dwóch, trzeci można dostać za symboliczny grosz.
Przeczytaj też: Pobili Lidla i Biedronkę. Sumy na reklamy robią wrażenie
Wiele sieci handlowych przygotowuje na ten czas specjalne promocje, aby przyciągnąć klientów i zachęcić ich do zakupu niezbędnych artykułów w atrakcyjnych cenach.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Tego typu promocje stały się popularne w okresie poprzedzającym Dzień Wszystkich Świętych, kiedy w sklepach, oprócz zniczy, można znaleźć także donice z żywymi lub sztucznymi kwiatami, ozdobne wiązanki oraz wkłady do zniczy.
W okresie poprzedzającym święto, sieci handlowe prowadzą między sobą walkę o najlepsze oferty. Rynek zniczy, kwiatów i akcesoriów cmentarnych rośnie z roku na rok, a klienci mają coraz większe możliwości wyboru.
Choć do 1 listopada pozostało jeszcze trochę czasu, sklepy już teraz przygotowują bogaty asortyment produktów cmentarnych, aby zapewnić klientom dostęp do wszystkiego, czego będą potrzebować w tym szczególnym okresie.
Dyskonty rywalizują o klientów
Przygotowanie wyjątkowych ofert i promocyjnych cen na znicze, kwiaty i inne dekoracje cmentarne stało się dla sieci handlowych stałym elementem strategii na październik.
Popularność ofert takich jak "2+1 za grosz" wynika z faktu, że Polacy często kupują znicze w większych ilościach, by złożyć je na grobach bliskich.
Przeczytaj też: Pokazał wagę borowika. Ten gigant pochodzi z Podhala