Lidl ostrzega klientów. Doszło do rażącej pomyłki. Zwróć ten produkt!
Sieć Lidl wydała pilny komunikat. Sklep informuje o wycofaniu jednego z produktów z uwagi na umieszczenie w środku zupełnie innego produktu, niż ten, który jest opisany na etykiecie. Można go zwrócić w każdym sklepie Lidl, bez konieczności posiadania paragonu.
Na oficjalnej stronie internetowej Lidla w zakładce "Ważna informacja dla klientów" pojawiła się informacja o wycofaniu z rynku produktu "Gelatelli, Lody Mochi Coconut, 180 g" z datą minimalnej trwałości 24.12.2025 o numerze partii 2024062480001PL.
Jako odpowiedzialny społecznie i świadomy przedsiębiorca na pierwszym miejscu zawsze stawiamy jakość i bezpieczeństwo oferowanych przez nas produktów, dlatego też aby sprostać Państwa zaufaniu przeprowadzamy kilka tysięcy badań rocznie w akredytowanych, niezależnych, zewnętrznych laboratoriach, a także weryfikujemy procesy po stronie dostawców - czytamy w komunikacie sieci.
Następnie przedstawiciele marki Lidl informują o pomyłce. W opakowaniu lodów "Gelatelli, Mochi Coconut" producent umieścił bowiem lody o smaku cytrynowym.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Maszyna do lodów z Lidla [TEST]
Spożycie tych lodów przez niektórych klientów może być niebezpieczne dla zdrowia.
Skutkiem tego na etykiecie produktu "Gelatelli, Lody Mochi Coconut, 180 g" z datą minimalnej trwałości 24.12.2025 o numerze partii 2024062480001PL, brakuje informacji o alergenie, jakim jest mąka sojowa. Klienci z nietolerancją soi nie powinni spożywać wycofywanego produktu i zastosować się do komunikatu. Dla pozostałych osób (bez nietolerancji soi) artykuł nie stwarza ryzyka - podkreśla sieć.
Lidl podjął decyzję o wycofaniu produktu ze sprzedaży. Produkt można zwrócić w każdym sklepie, bez paragonu.
Ze względu na powyższe zapraszamy do zwrotu artykułu w każdym sklepie Lidl bez konieczności okazywania paragonu. Zwrot towaru dotyczy wyłącznie produktu "Gelatelli, Lody Mochi Coconut, 180 g" z datą minimalnej trwałości 24.12.2025 o numerze partii 2024062480001PL - czytamy w komunikacie.
Lidl przeprosił wszystkich konsumentów, którzy kupili wskazany produkt.