Majonez kielecki rośnie w siłę. Właściciel podjął kluczową decyzję

Majonez Kielecki, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce, zdobywa międzynarodowe rynki i bije rekordy sprzedaży. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie, firma postanowiła rozbudować swoją halę produkcyjną. Jak czytamy w "Super Expressie", w ciągu ostatniego roku sprzedaż Majonezu Kieleckiego wzrosła o 25 proc., a w ciągu dekady o ponad 200 pro.

.Majonez kielecki rośnie w siłę. Właściciel podjął kluczową decyzję
Źródło zdjęć: © YouTube
Jakub Artych

Majonez Kielecki, znany ze swojej wyjątkowej jakości i tradycyjnego smaku, od lat cieszy się ogromną popularnością w Polsce. Jednak od kilku lat firma, która produkuje ten kultowy sos, konsekwentnie podbija również rynki zagraniczne.

Produkty marki Kieleckiej są eksportowane do wielu krajów, a ich obecność na zagranicznych półkach staje się coraz bardziej widoczna. W szczególności Majonez Kielecki zyskał dużą popularność w krajach Europy Zachodniej, ale także w USA i Azji.

Zadowolenie konsumentów za granicą oraz rosnący popyt na produkt zmusiły firmę do podjęcia decyzji o rozbudowie swojej infrastruktury produkcyjnej. To ogromny krok, który ma na celu zapewnienie odpowiedniej podaży, przy jednoczesnym zachowaniu jakości produktów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

"Nie chcę być ciężarem". Poruszający apel sprzedawcy jabłek

Jak czytamy w "Super Expressie", na terenie zakładu przy ul. Mielczarskiego w Kielcach ma powstać nowoczesna, energooszczędna hala o powierzchni 8 tys. m².


W planach jest również budowa nowej rozlewni majonezu, której powierzchnia zwiększy się czterokrotnie – z 600 m² do 2400 m². Projekt obejmuje wdrożenie zaawansowanej automatyzacji produkcji, m.in. roboty do paletyzacji, systemy kartonowania oraz technologie oparte na sztucznej inteligencji, takie jak automatyczne wykrywanie błędów na etykietach.

Ekspansja na nowe rynki

Rozbudowa zakładu to tylko część strategii ekspansji Majonezu Kieleckiego na rynki zagraniczne. Współpraca z dystrybutorami i detalistami na nowych rynkach pozwala firmie na rozwój i utrzymanie tempa produkcji.

Plany ekspansji obejmują nie tylko zwiększenie eksportu, ale także wprowadzenie nowych smaków i wariantów majonezu, które mogą zdobyć serca konsumentów w różnych częściach świata.

Kieleckie WSP "Społem" istnieje od 1920 roku, kiedy to rozpoczęło działalność od produkcji mydła. Z czasem rozszerzyło ofertę, a od 1959 roku produkuje majonez według własnej receptury, osiągając 2 tys. ton produkcji miesięcznie.

Wybrane dla Ciebie
Masło za 3,99 zł. Promocja kończy się 9 grudnia
Masło za 3,99 zł. Promocja kończy się 9 grudnia
Rossmann rozdaje bony na zakupy. Sprawdź, czy otrzymałeś
Rossmann rozdaje bony na zakupy. Sprawdź, czy otrzymałeś
Tylko do 7 grudnia w drogerii Natura. Nawet 50 proc. taniej
Tylko do 7 grudnia w drogerii Natura. Nawet 50 proc. taniej
Zrobiliśmy zakupy w Lidlu, Biedronce i Dino. Oto różnica w cenach
Zrobiliśmy zakupy w Lidlu, Biedronce i Dino. Oto różnica w cenach
Dlaczego NBP decyduje się na zmiany stóp procentowych?
Dlaczego NBP decyduje się na zmiany stóp procentowych?
Niedziela handlowa w Aldi. Limit 18 sztuk na klienta
Niedziela handlowa w Aldi. Limit 18 sztuk na klienta
Jak działa UOKiK? To instytucja, która kontroluje rynek
Jak działa UOKiK? To instytucja, która kontroluje rynek
Zaczęło się Rossmannie. Kosmetyki 2+1 gratis
Zaczęło się Rossmannie. Kosmetyki 2+1 gratis
Telefon za mniej niż 500 zł. Taniej w Media Markt
Telefon za mniej niż 500 zł. Taniej w Media Markt
Wigilia pracownicza - jak ją zorganizować i ile kosztuje?
Wigilia pracownicza - jak ją zorganizować i ile kosztuje?
Frytkownica ponad 260 zł taniej. Media Expert ogłasza
Frytkownica ponad 260 zł taniej. Media Expert ogłasza
Wyłącznie 6 grudnia w Lidlu. 6 opakowań na osobę
Wyłącznie 6 grudnia w Lidlu. 6 opakowań na osobę