Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Jakub Artych
Jakub Artych | 

Majonez kielecki rośnie w siłę. Właściciel podjął kluczową decyzję

138

Majonez Kielecki, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce, zdobywa międzynarodowe rynki i bije rekordy sprzedaży. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie, firma postanowiła rozbudować swoją halę produkcyjną. Jak czytamy w "Super Expressie", w ciągu ostatniego roku sprzedaż Majonezu Kieleckiego wzrosła o 25 proc., a w ciągu dekady o ponad 200 pro.

Majonez kielecki rośnie w siłę. Właściciel podjął kluczową decyzję
Majonez kielecki rośnie w siłę. Właściciel podjął kluczową decyzję (YouTube)

Majonez Kielecki, znany ze swojej wyjątkowej jakości i tradycyjnego smaku, od lat cieszy się ogromną popularnością w Polsce. Jednak od kilku lat firma, która produkuje ten kultowy sos, konsekwentnie podbija również rynki zagraniczne.

Produkty marki Kieleckiej są eksportowane do wielu krajów, a ich obecność na zagranicznych półkach staje się coraz bardziej widoczna. W szczególności Majonez Kielecki zyskał dużą popularność w krajach Europy Zachodniej, ale także w USA i Azji.

Zadowolenie konsumentów za granicą oraz rosnący popyt na produkt zmusiły firmę do podjęcia decyzji o rozbudowie swojej infrastruktury produkcyjnej. To ogromny krok, który ma na celu zapewnienie odpowiedniej podaży, przy jednoczesnym zachowaniu jakości produktów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: "Nie chcę być ciężarem". Poruszający apel sprzedawcy jabłek

Jak czytamy w "Super Expressie", na terenie zakładu przy ul. Mielczarskiego w Kielcach ma powstać nowoczesna, energooszczędna hala o powierzchni 8 tys. m².


W planach jest również budowa nowej rozlewni majonezu, której powierzchnia zwiększy się czterokrotnie – z 600 m² do 2400 m². Projekt obejmuje wdrożenie zaawansowanej automatyzacji produkcji, m.in. roboty do paletyzacji, systemy kartonowania oraz technologie oparte na sztucznej inteligencji, takie jak automatyczne wykrywanie błędów na etykietach.

Ekspansja na nowe rynki

Rozbudowa zakładu to tylko część strategii ekspansji Majonezu Kieleckiego na rynki zagraniczne. Współpraca z dystrybutorami i detalistami na nowych rynkach pozwala firmie na rozwój i utrzymanie tempa produkcji.

Plany ekspansji obejmują nie tylko zwiększenie eksportu, ale także wprowadzenie nowych smaków i wariantów majonezu, które mogą zdobyć serca konsumentów w różnych częściach świata.

Kieleckie WSP "Społem" istnieje od 1920 roku, kiedy to rozpoczęło działalność od produkcji mydła. Z czasem rozszerzyło ofertę, a od 1959 roku produkuje majonez według własnej receptury, osiągając 2 tys. ton produkcji miesięcznie.

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Dziesiątki samochodów na złomie. Są niemal nowe, nie będą ich naprawiać
Elon Musk planuje zakup TikToka? Znów zabrał głos
Lidl szuka szefów. Taka pensja to marzenie wielu. Oto lista miast
Dodatki do emerytur i rent w 2025 roku. Kto może liczyć na wypłatę z ZUS?
Urząd skarbowy ostrzega. W marcu i kwietniu emerytura może być niższa
Najlepsza pizzeria neapolitańska na świecie jest w... Polsce
Kolacja i tańce jak z Titanica. Hit na walentynki
Kelnerka z Zakopanego: "Polacy rzadko zostawiają napiwki"
Nie zgarnął głównej nagrody, a i tak wygrał fortunę. Wyniki Eurojackpot
Zapłacisz jak za 4-gwiazdowy hotel. Na luksusy nie ma co liczyć
Tyle Lidl oddaje za zwrot butelki. Taka kwota to spore zaskoczenie
Polacy kupują na potęgę. W Hiszpanii pobili rekord
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić