Majonez kielecki rośnie w siłę. Właściciel podjął kluczową decyzję

Majonez Kielecki, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce, zdobywa międzynarodowe rynki i bije rekordy sprzedaży. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie, firma postanowiła rozbudować swoją halę produkcyjną. Jak czytamy w "Super Expressie", w ciągu ostatniego roku sprzedaż Majonezu Kieleckiego wzrosła o 25 proc., a w ciągu dekady o ponad 200 pro.

.Majonez kielecki rośnie w siłę. Właściciel podjął kluczową decyzję
Źródło zdjęć: © YouTube
Jakub Artych

Majonez Kielecki, znany ze swojej wyjątkowej jakości i tradycyjnego smaku, od lat cieszy się ogromną popularnością w Polsce. Jednak od kilku lat firma, która produkuje ten kultowy sos, konsekwentnie podbija również rynki zagraniczne.

Produkty marki Kieleckiej są eksportowane do wielu krajów, a ich obecność na zagranicznych półkach staje się coraz bardziej widoczna. W szczególności Majonez Kielecki zyskał dużą popularność w krajach Europy Zachodniej, ale także w USA i Azji.

5 tys. zł mandatu. Nagrali kierowcę na Podkarpaciu

Zadowolenie konsumentów za granicą oraz rosnący popyt na produkt zmusiły firmę do podjęcia decyzji o rozbudowie swojej infrastruktury produkcyjnej. To ogromny krok, który ma na celu zapewnienie odpowiedniej podaży, przy jednoczesnym zachowaniu jakości produktów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Jak czytamy w "Super Expressie", na terenie zakładu przy ul. Mielczarskiego w Kielcach ma powstać nowoczesna, energooszczędna hala o powierzchni 8 tys. m².


W planach jest również budowa nowej rozlewni majonezu, której powierzchnia zwiększy się czterokrotnie – z 600 m² do 2400 m². Projekt obejmuje wdrożenie zaawansowanej automatyzacji produkcji, m.in. roboty do paletyzacji, systemy kartonowania oraz technologie oparte na sztucznej inteligencji, takie jak automatyczne wykrywanie błędów na etykietach.

Ekspansja na nowe rynki

Rozbudowa zakładu to tylko część strategii ekspansji Majonezu Kieleckiego na rynki zagraniczne. Współpraca z dystrybutorami i detalistami na nowych rynkach pozwala firmie na rozwój i utrzymanie tempa produkcji.

Plany ekspansji obejmują nie tylko zwiększenie eksportu, ale także wprowadzenie nowych smaków i wariantów majonezu, które mogą zdobyć serca konsumentów w różnych częściach świata.

Kieleckie WSP "Społem" istnieje od 1920 roku, kiedy to rozpoczęło działalność od produkcji mydła. Z czasem rozszerzyło ofertę, a od 1959 roku produkuje majonez według własnej receptury, osiągając 2 tys. ton produkcji miesięcznie.

Wybrane dla Ciebie
Jedyny taki McDonald's w Polsce. Tylko do 19 listopada
Jedyny taki McDonald's w Polsce. Tylko do 19 listopada
Prezenty od 5 zł. Dealz przygotował ofertę na święta
Prezenty od 5 zł. Dealz przygotował ofertę na święta
Od 13 listopada 18,80 zł/kg w sklepach Lewiatan. Limit 3 kg na paragon
Od 13 listopada 18,80 zł/kg w sklepach Lewiatan. Limit 3 kg na paragon
Do 17.11 w Rossmannie. Akcja 2+1 za darmo
Do 17.11 w Rossmannie. Akcja 2+1 za darmo
Trzy darmowe produkty w Kauflandzie. Jest haczyk
Trzy darmowe produkty w Kauflandzie. Jest haczyk
Jak otworzyć stację ładowania samochodów elektrycznych i ile możesz na tym zarobić?
Jak otworzyć stację ładowania samochodów elektrycznych i ile możesz na tym zarobić?
Łączenie umowy o pracę z umową zlecenia – co warto wiedzieć?
Łączenie umowy o pracę z umową zlecenia – co warto wiedzieć?
Limit na limicie. Lidl ogłasza. Takie rzeczy od 13 XI 2025
Limit na limicie. Lidl ogłasza. Takie rzeczy od 13 XI 2025
Librus to "wirtualny przyjaciel" każdego rodzica. To jednak tylko częściowo darmowe rozwiązanie
Librus to "wirtualny przyjaciel" każdego rodzica. To jednak tylko częściowo darmowe rozwiązanie
20 proc. rabatu na telewizor w Media Markt. Ale jest warunek
20 proc. rabatu na telewizor w Media Markt. Ale jest warunek
400 zł taniej w Media Expert. To popularny produkt
400 zł taniej w Media Expert. To popularny produkt
RTV Euro AGD ogłasza. Ten produkt kosztuje tylko 1 zł
RTV Euro AGD ogłasza. Ten produkt kosztuje tylko 1 zł