Biuro reklamy TVP ogłosiło cennik na luty, w którym najwyżej wyceniono reklamy przy popularnym serialu "M jak miłość" oraz programie "The Voice Kids". Cena za 30-sekundowy spot przy "M jak miłość" wynosi 79,3 tys. zł netto, co czyni go najdroższym w ofercie. Reklamy przy innych serialach TVP2 są tańsze, np. przy "Barwach szczęścia" kosztują 57,9 tys. zł.
Jak podkreślają Wirtualne Media, w TVP2, oprócz "M jak miłość", wysokie stawki dotyczą także "The Voice Kids", gdzie cena za spot wynosi 61,9 tys. zł. Z kolei reklama przy "The Voice Senior" kosztuje 60,2 tys. zł. W TVP1 najdroższe są reklamy przy serwisie informacyjnym "19.30" oraz serwisie sportowym, gdzie ceny sięgają 59,3 tys. zł w niedziele.
Reklamodawcy zainteresowani obecnością przy "Wielkim finale polskich kwalifikacji Eurowizji" muszą liczyć się z wydatkiem 75 tys. zł. Z kolei reklamy przy programie "Żona dla Polaka" kosztują 38,7 tys. zł, a przy serialu "Ojciec Mateusz" 27 tys. zł.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
TVP1 będzie transmitować mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów 12 i 19 lutego. Reklama przy tych transmisjach została wyceniona na 44,5 tys. zł. To atrakcyjna oferta dla reklamodawców, którzy chcą dotrzeć do szerokiej publiczności.
Czytaj także: Kary za brak abonamentu RTV. Chodzi o samochód
Cennik reklamowy TVP na luty pokazuje, że najwięcej trzeba zapłacić za obecność przy najpopularniejszych programach i transmisjach sportowych. To dowód na to, jak duże znaczenie mają te produkcje dla widzów i reklamodawców.
Reklamy przed "M jak Miłość". Serial numerem jeden w TVP
M jak miłość" to popularny polski serial emitowany na antenie TVP2 od 2000 roku. Opowiada historię rodziny Mostowiaków, która żyje w malowniczej wsi oraz w Warszawie. Serial koncentruje się na różnych wątkach dotyczących życia rodzinnego, miłosnych perypetii bohaterów, a także ich problemów zawodowych i życiowych.
Odcinki tego serialu oglądają nawet 3 miliony osób.
Czytaj także: Ruszyły kontrole w całej Polsce. Nawet 5 tys. zł kary
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.