Dino wchodzi do Warszawy. Polska sieć staje do walki z zagranicznymi?

Dino, firma z polskim kapitałem, wkracza na warszawski rynek. Sieć supermarketów, dotąd obecna głównie w mniejszych miejscowościach, otwiera sklepy w stolicy. Pierwsza placówka już powstaje. To zapowiedź rywalizacji z zagranicznymi gigantami: Biedronką, Lidlem i Kauflandem.

Dino; sklep; handel; zakupy; sieć handlowa; Dino PolskaDino; sklep; handel; zakupy; sieć handlowa; Dino Polska
Źródło zdjęć: © Adobe Stock | Krzysztof Bubel
Tomasz Majta

Sieć Dino wkracza na warszawski rynek, gdzie dotychczas nie miała swoich sklepów. Najbliżej stolicy znajdował się do tej pory market w Dawidach Bankowych. Pierwszy sklep w Warszawie ma powstać na Wilanowie, w okolicy ronda Syta/Jara, co stanowi zarówno symboliczny debiut marki w stolicy, jak i zapowiedź dalszej ekspansji.

Dino jest siecią obecną głównie w mniejszych miejscowościach, wioskach, ewentualnie na peryferiach miast – jednak do tej pory nie było jej w Warszawie czy Krakowie. Sytuacja zaczyna się zmieniać.

Pierwsza placówka powstaje przy ul. Sytej 140 na Zielonym Wilanowie/Zawadach, a druga jest na razie w planach. Prawdopodobnie będzie zlokalizowana na warszawskiej Pradze Północ, przy ul. Kijowskiej 1 – informuje portal dlahandlu.pl.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Test najdroższych jagodzianek w Warszawie. "Trzeba dużo zapłacić"

Obiekt na Wilanowie budowany jest od podstaw, natomiast sklep przy ul. Kijowskiej najpewniej zajmie lokal w parterowej części budynku biurowego na rogu ulic Kijowskiej i Targowej. Warto dodać, że Dino to sieć z polskim kapitałem, co dla wielu klientów ma znaczenie.

Dino staje do walki z zagraniczną konkurencją

Wejście Dino do Warszawy to istotna zmiana, ponieważ do tej pory sieć nie była szeroko rozpoznawalna w stolicy, co wpływało również na jej obecność w mediach. W nowym otoczeniu firma będzie musiała konkurować z dobrze ugruntowanymi graczami – Biedronką, Lidlem i Kauflandem. Przypomnijmy: Biedronka jest własnością portugalskiej spółki Jeronimo Martins, Lidl i Kaufland należą do niemieckiej Grupy Schwarz.

Na koniec czerwca 2025 roku Dino miało już 2835 sklepów, co oznacza wzrost o 331 lokalizacji w porównaniu z rokiem poprzednim. W pierwszym półroczu 2025 roku otwarto 147 nowych placówek.

Dla porównania, w pierwszej połowie 2024 roku sieć powiększyła się o 98 sklepów, doczekawszy się 2504 punktów handlowych na terenie całego kraju. W ciągu roku liczba marketów Dino wzrosła więc o ponad 13 proc., co potwierdza konsekwentną realizację strategii rozwoju, zwłaszcza w mniejszych miastach i na terenach podmiejskich.

Źródło artykułu: o2pl
Wybrane dla Ciebie
"Hit tygodnia" w Pepco. Tylko 25 zł za szt. Czas do 22 października
"Hit tygodnia" w Pepco. Tylko 25 zł za szt. Czas do 22 października
RTV EURO AGD tnie ceny. Zestawy garnków Tefal już od 399 zł
RTV EURO AGD tnie ceny. Zestawy garnków Tefal już od 399 zł
Hit dnia w Media Expert. Tylko we wtorek drukarka za 49,99 zł
Hit dnia w Media Expert. Tylko we wtorek drukarka za 49,99 zł
Hity do sypialni w Jysk. Sprawdź promocje
Hity do sypialni w Jysk. Sprawdź promocje
Kiedy i jak zacząć oszczędzać na emeryturę?
Kiedy i jak zacząć oszczędzać na emeryturę?
Jesienne hity w Aldi za grosze. Sprawdź ofertę
Jesienne hity w Aldi za grosze. Sprawdź ofertę
Dino kończy promocje 2+1 gratis. Zostały godziny
Dino kończy promocje 2+1 gratis. Zostały godziny
Jak przenieść numer telefonu do nowego operatora?
Jak przenieść numer telefonu do nowego operatora?
Budowa domu w 2025 roku - ile trzeba wydać?
Budowa domu w 2025 roku - ile trzeba wydać?
Ekspresy do kawy taniej w zestawie. Sprawdź promocje Media Markt
Ekspresy do kawy taniej w zestawie. Sprawdź promocje Media Markt
Tylko do 22 października w Lidlu. "2+1 gratis"
Tylko do 22 października w Lidlu. "2+1 gratis"
Tylko do środy w Biedronce. Limit dzienny - 12 sztuk
Tylko do środy w Biedronce. Limit dzienny - 12 sztuk