Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
aktualizacja 

Kupiła 3 kostki masła w Lidlu. Chciała je zwrócić. Mamy komentarz sieci

87

- Czy jest możliwość zwrotu np. masła, gdy na przykład przez pomyłkę kupimy nie takie, jakiego potrzebowaliśmy? - zastanawia się klientka Lidla na jednej z popularnych grup internetowych. Zapytaliśmy o to przedstawicieli sieci Lidl.

Kupiła 3 kostki masła w Lidlu. Chciała je zwrócić. Mamy komentarz sieci
Kupiła 3 kostki masła w Lidlu. Chciała je zwrócić. Mamy komentarz sieci (o2.pl)

Pani Katarzyna na jednej z facebookowych grup zapytała, czy może zwrócić trzy kostki masła, które przez pomyłkę kupiła w Lidlu. Klientka podkreśla, że dopiero w domu zorientowała się, że babcia prosiła ją o zakup masła innej firmy.

Czy zwrot produktów spożywczych jest możliwy w jednym z najbardziej popularnych dyskontów? Zwróciliśmy się z tym zapytaniem do biura prasowego sieci Lidl.

"Klient znajduje się w centrum naszych zainteresowań, dlatego przede wszystkim dążymy do tego, aby codziennie oferować produkty wysokiej jakości w niskich, lidlowych cenach. Nieustannie prowadzimy działania, które skupiają się na podwyższaniu konkurencyjności naszej oferty. Jest ona przez nas rozszerzana o kolejne nowości produktowe oraz artykuły od polskich producentów" - podkreśla na początku odpowiedzi Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektorka ds. Coporate Affairs and CSR Lidl Polska.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Czego Polacy życzą politykom? "Bezczelni są"
- W naszej sieci możliwe jest dokonanie zwrotu wyłącznie artykułów przemysłowych. Klienci Lidl Polska mogą dokonać zwrotu pełnowartościowego artykułu przemysłowego zakupionego w sklepie Lidl na terenie Polski w ciągu 14 dni od daty zakupu (daty widocznej na dowodzie zakupu). Natomiast klienci korzystający z aplikacji Lidl Plus, z e-paragonem mają aż 30 dni na zwrot artykułów przemysłowych - dodaje przedstawicielka sieci.

"Nie ma możliwości zwrotu artykułów spożywczych"

Jak podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, ze względu na bezpieczeństwo i zdrowie klientów, nie ma możliwości zwrotu artykułów spożywczych. - Takie zwroty nie mogą zostać zrealizowane w żadnej z naszych lokalizacji - zaznacza.

Jednak w przypadku wątpliwości dot. produktu istnieje możliwość, aby skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub poprzez formularz zgłoszeń (https://obsluga-klienta.lidl.pl/SelfServicePL/s/contactsupport). Po takim zgłoszeniu zespół Lidla zaproponuje rozwiązanie problemu.

Autor: ESO
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
KAS reaguje. Rosyjska sieć sklepów objęta sankcjami
Elbląg stawia na turecką technologię. Miasto kupuje nowe tramwaje
Kazano im wrócić do biura. Teraz ponad połowa pracowników chce odejść
Sopocki WOPR poszukuje pracowników. Tyle można zarobić
Ta niedziela jest handlowa. Limity w Biedronce
Zawieszenie działalności gospodarczej to częsta praktyka. Jakie są konsekwencje takiej decyzji?
"Wyspa Ronaldo" uwielbiana przez Polaków. Więcej jest tylko Niemców
Umowa o dzieło - kiedy wybrać i jakie korzyści niesie?
Lidl ogłasza w niedzielę handlową. Oto promocje
Indywidualny projekt pozwoli dostosować dom do naszych potrzeb. To jednak nie jest tanie rozwiązanie
Rynek najmu mieszkań ożywa. Rekordowy wzrost ofert i spadek cen czynszu
Kredyt samochodowy - kiedy warto go zaciągnąć i na co zwrócić uwagę?
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić