Kupiła 3 kostki masła w Lidlu. Chciała je zwrócić. Mamy komentarz sieci

- Czy jest możliwość zwrotu np. masła, gdy na przykład przez pomyłkę kupimy nie takie, jakiego potrzebowaliśmy? - zastanawia się klientka Lidla na jednej z popularnych grup internetowych. Zapytaliśmy o to przedstawicieli sieci Lidl.

.Kupiła 3 kostki masła w Lidlu. Chciała je zwrócić. Mamy komentarz sieci
Źródło zdjęć: © o2.pl

Pani Katarzyna na jednej z facebookowych grup zapytała, czy może zwrócić trzy kostki masła, które przez pomyłkę kupiła w Lidlu. Klientka podkreśla, że dopiero w domu zorientowała się, że babcia prosiła ją o zakup masła innej firmy.

Czy zwrot produktów spożywczych jest możliwy w jednym z najbardziej popularnych dyskontów? Zwróciliśmy się z tym zapytaniem do biura prasowego sieci Lidl.

"Klient znajduje się w centrum naszych zainteresowań, dlatego przede wszystkim dążymy do tego, aby codziennie oferować produkty wysokiej jakości w niskich, lidlowych cenach. Nieustannie prowadzimy działania, które skupiają się na podwyższaniu konkurencyjności naszej oferty. Jest ona przez nas rozszerzana o kolejne nowości produktowe oraz artykuły od polskich producentów" - podkreśla na początku odpowiedzi Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektorka ds. Coporate Affairs and CSR Lidl Polska.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Czego Polacy życzą politykom? "Bezczelni są"

- W naszej sieci możliwe jest dokonanie zwrotu wyłącznie artykułów przemysłowych. Klienci Lidl Polska mogą dokonać zwrotu pełnowartościowego artykułu przemysłowego zakupionego w sklepie Lidl na terenie Polski w ciągu 14 dni od daty zakupu (daty widocznej na dowodzie zakupu). Natomiast klienci korzystający z aplikacji Lidl Plus, z e-paragonem mają aż 30 dni na zwrot artykułów przemysłowych - dodaje przedstawicielka sieci.

"Nie ma możliwości zwrotu artykułów spożywczych"

Jak podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, ze względu na bezpieczeństwo i zdrowie klientów, nie ma możliwości zwrotu artykułów spożywczych. - Takie zwroty nie mogą zostać zrealizowane w żadnej z naszych lokalizacji - zaznacza.

Jednak w przypadku wątpliwości dot. produktu istnieje możliwość, aby skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub poprzez formularz zgłoszeń (https://obsluga-klienta.lidl.pl/SelfServicePL/s/contactsupport). Po takim zgłoszeniu zespół Lidla zaproponuje rozwiązanie problemu.

Źródło artykułu: o2pl

Wybrane dla Ciebie

Nawet 80 procent taniej w Hebe. Jest tylko jeden warunek
Nawet 80 procent taniej w Hebe. Jest tylko jeden warunek
W zestawie taniej. Promocje w MediaMarkt tylko do 19 października
W zestawie taniej. Promocje w MediaMarkt tylko do 19 października
"2+1 gratis". Tylko do 11 października w Aldi
"2+1 gratis". Tylko do 11 października w Aldi
RTV EURO AGD obniżył ceny. 669 zł za telefon
RTV EURO AGD obniżył ceny. 669 zł za telefon
Tylko dziś w Delikatesach Centrum. Limit 6 sztuk na klienta
Tylko dziś w Delikatesach Centrum. Limit 6 sztuk na klienta
14. strona gazetki Dino. Tylko spójrzcie. "Przy zakupie 2"
14. strona gazetki Dino. Tylko spójrzcie. "Przy zakupie 2"
W Media Expert drugi produkt za 1 zł lub gratis. Spiesz się
W Media Expert drugi produkt za 1 zł lub gratis. Spiesz się
Ile zarabia kościelny? Stawki są zróżnicowane, ale można dobrze dorobić
Ile zarabia kościelny? Stawki są zróżnicowane, ale można dobrze dorobić
Są energooszczędne. Nie kosztują nawet 20 zł
Są energooszczędne. Nie kosztują nawet 20 zł
Czy dzierżawa działki rolnej to opłacalny biznes?
Czy dzierżawa działki rolnej to opłacalny biznes?
Auchan z ofertą na 1 listopada. Znicze, kwiaty, dekoracje
Auchan z ofertą na 1 listopada. Znicze, kwiaty, dekoracje
Jak przygotować trawnik na zimę i ile to kosztuje?
Jak przygotować trawnik na zimę i ile to kosztuje?