Kupiła 3 kostki masła w Lidlu. Chciała je zwrócić. Mamy komentarz sieci

- Czy jest możliwość zwrotu np. masła, gdy na przykład przez pomyłkę kupimy nie takie, jakiego potrzebowaliśmy? - zastanawia się klientka Lidla na jednej z popularnych grup internetowych. Zapytaliśmy o to przedstawicieli sieci Lidl.

.Kupiła 3 kostki masła w Lidlu. Chciała je zwrócić. Mamy komentarz sieci
Źródło zdjęć: © o2.pl

Pani Katarzyna na jednej z facebookowych grup zapytała, czy może zwrócić trzy kostki masła, które przez pomyłkę kupiła w Lidlu. Klientka podkreśla, że dopiero w domu zorientowała się, że babcia prosiła ją o zakup masła innej firmy.

Czy zwrot produktów spożywczych jest możliwy w jednym z najbardziej popularnych dyskontów? Zwróciliśmy się z tym zapytaniem do biura prasowego sieci Lidl.

"Klient znajduje się w centrum naszych zainteresowań, dlatego przede wszystkim dążymy do tego, aby codziennie oferować produkty wysokiej jakości w niskich, lidlowych cenach. Nieustannie prowadzimy działania, które skupiają się na podwyższaniu konkurencyjności naszej oferty. Jest ona przez nas rozszerzana o kolejne nowości produktowe oraz artykuły od polskich producentów" - podkreśla na początku odpowiedzi Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektorka ds. Coporate Affairs and CSR Lidl Polska.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Czego Polacy życzą politykom? "Bezczelni są"

- W naszej sieci możliwe jest dokonanie zwrotu wyłącznie artykułów przemysłowych. Klienci Lidl Polska mogą dokonać zwrotu pełnowartościowego artykułu przemysłowego zakupionego w sklepie Lidl na terenie Polski w ciągu 14 dni od daty zakupu (daty widocznej na dowodzie zakupu). Natomiast klienci korzystający z aplikacji Lidl Plus, z e-paragonem mają aż 30 dni na zwrot artykułów przemysłowych - dodaje przedstawicielka sieci.

"Nie ma możliwości zwrotu artykułów spożywczych"

Jak podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, ze względu na bezpieczeństwo i zdrowie klientów, nie ma możliwości zwrotu artykułów spożywczych. - Takie zwroty nie mogą zostać zrealizowane w żadnej z naszych lokalizacji - zaznacza.

Jednak w przypadku wątpliwości dot. produktu istnieje możliwość, aby skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub poprzez formularz zgłoszeń (https://obsluga-klienta.lidl.pl/SelfServicePL/s/contactsupport). Po takim zgłoszeniu zespół Lidla zaproponuje rozwiązanie problemu.

Źródło artykułu: o2pl

Wybrane dla Ciebie

Niebezpieczne pytony tworzą jeszcze groźniejsze hybrydy. Oto superwąż
Niebezpieczne pytony tworzą jeszcze groźniejsze hybrydy. Oto superwąż
Zmarł mój pies. Ile kosztuje miejsce na cmentarzu dla zwierząt?
Zmarł mój pies. Ile kosztuje miejsce na cmentarzu dla zwierząt?
Jak wybrać idealną altanę ogrodową i ile to kosztuje?
Jak wybrać idealną altanę ogrodową i ile to kosztuje?
Jak wygląda procedura rozwodowa w Polsce?
Jak wygląda procedura rozwodowa w Polsce?
Tylko do 15 lipca. Dino kusi promocjami
Tylko do 15 lipca. Dino kusi promocjami
Urlop na B2B - jakie są możliwości i ograniczenia?
Urlop na B2B - jakie są możliwości i ograniczenia?
Tylko 11 lipca. Lidl ma specjalną ofertę dla klientów
Tylko 11 lipca. Lidl ma specjalną ofertę dla klientów
Rabaty na cukier i masło to dopiero początek. Co kupimy 11 lipca w Biedronce?
Rabaty na cukier i masło to dopiero początek. Co kupimy 11 lipca w Biedronce?
Śląski gigant zamyka fabrykę i zwalnia pracowników. Odeszło blisko 1000 osób
Śląski gigant zamyka fabrykę i zwalnia pracowników. Odeszło blisko 1000 osób
Senior wszędzie płaci tylko gotówką. Dlatego musi zapłacić karę za parking
Senior wszędzie płaci tylko gotówką. Dlatego musi zapłacić karę za parking
Podpalił Biedronkę. Sąd dał taką karę, że aż zwala z nóg
Podpalił Biedronkę. Sąd dał taką karę, że aż zwala z nóg
Chciała kupić dużo jagód przez internet. Obrzydliwy przekręt
Chciała kupić dużo jagód przez internet. Obrzydliwy przekręt