Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
aktualizacja 

Kupiła 3 kostki masła w Lidlu. Chciała je zwrócić. Mamy komentarz sieci

87

- Czy jest możliwość zwrotu np. masła, gdy na przykład przez pomyłkę kupimy nie takie, jakiego potrzebowaliśmy? - zastanawia się klientka Lidla na jednej z popularnych grup internetowych. Zapytaliśmy o to przedstawicieli sieci Lidl.

Kupiła 3 kostki masła w Lidlu. Chciała je zwrócić. Mamy komentarz sieci
Kupiła 3 kostki masła w Lidlu. Chciała je zwrócić. Mamy komentarz sieci (o2.pl)

Pani Katarzyna na jednej z facebookowych grup zapytała, czy może zwrócić trzy kostki masła, które przez pomyłkę kupiła w Lidlu. Klientka podkreśla, że dopiero w domu zorientowała się, że babcia prosiła ją o zakup masła innej firmy.

Czy zwrot produktów spożywczych jest możliwy w jednym z najbardziej popularnych dyskontów? Zwróciliśmy się z tym zapytaniem do biura prasowego sieci Lidl.

"Klient znajduje się w centrum naszych zainteresowań, dlatego przede wszystkim dążymy do tego, aby codziennie oferować produkty wysokiej jakości w niskich, lidlowych cenach. Nieustannie prowadzimy działania, które skupiają się na podwyższaniu konkurencyjności naszej oferty. Jest ona przez nas rozszerzana o kolejne nowości produktowe oraz artykuły od polskich producentów" - podkreśla na początku odpowiedzi Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektorka ds. Coporate Affairs and CSR Lidl Polska.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Czego Polacy życzą politykom? "Bezczelni są"
- W naszej sieci możliwe jest dokonanie zwrotu wyłącznie artykułów przemysłowych. Klienci Lidl Polska mogą dokonać zwrotu pełnowartościowego artykułu przemysłowego zakupionego w sklepie Lidl na terenie Polski w ciągu 14 dni od daty zakupu (daty widocznej na dowodzie zakupu). Natomiast klienci korzystający z aplikacji Lidl Plus, z e-paragonem mają aż 30 dni na zwrot artykułów przemysłowych - dodaje przedstawicielka sieci.

"Nie ma możliwości zwrotu artykułów spożywczych"

Jak podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, ze względu na bezpieczeństwo i zdrowie klientów, nie ma możliwości zwrotu artykułów spożywczych. - Takie zwroty nie mogą zostać zrealizowane w żadnej z naszych lokalizacji - zaznacza.

Jednak w przypadku wątpliwości dot. produktu istnieje możliwość, aby skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub poprzez formularz zgłoszeń (https://obsluga-klienta.lidl.pl/SelfServicePL/s/contactsupport). Po takim zgłoszeniu zespół Lidla zaproponuje rozwiązanie problemu.

Autor: ESO
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Dziesiątki samochodów na złomie. Są niemal nowe, nie będą ich naprawiać
Elon Musk planuje zakup TikToka? Znów zabrał głos
Lidl szuka szefów. Taka pensja to marzenie wielu. Oto lista miast
Dodatki do emerytur i rent w 2025 roku. Kto może liczyć na wypłatę z ZUS?
Urząd skarbowy ostrzega. W marcu i kwietniu emerytura może być niższa
Najlepsza pizzeria neapolitańska na świecie jest w... Polsce
Kolacja i tańce jak z Titanica. Hit na walentynki
Kelnerka z Zakopanego: "Polacy rzadko zostawiają napiwki"
Nie zgarnął głównej nagrody, a i tak wygrał fortunę. Wyniki Eurojackpot
Zapłacisz jak za 4-gwiazdowy hotel. Na luksusy nie ma co liczyć
Tyle Lidl oddaje za zwrot butelki. Taka kwota to spore zaskoczenie
Polacy kupują na potęgę. W Hiszpanii pobili rekord
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić