Ogromna awaria w banku. To już drugi dzień z rzędu

Po raz kolejny klienci największego polskiego banku napotykają poważne trudności z dostępem do aplikacji mobilnej IKO. Zgłoszenia o problemach zaczęły napływać do serwisu Downdetector od godziny 11.00. Bank potwierdził wystąpienie awarii w mediach społecznościowych.

Klienci PKO PB zgłaszają problemy z aplikacją IKO Klienci PKO PB zgłaszają problemy z aplikacją IKO
Źródło zdjęć: © GETTY | NurPhoto

We wtorek, 10 grudnia, klienci PKO Banku Polskiego ponownie zgłosili problemy z dostępem do aplikacji mobilnej IKO. Jest to już drugi dzień z rzędu, kiedy użytkownicy napotykają trudności z jej działaniem. Podobne problemy wystąpiły dzień wcześniej, w poniedziałek, 9 grudnia, w godzinach popołudniowych, kiedy to klienci również mieli utrudniony dostęp do swoich kont i usług bankowych.

Choć późnym wieczorem, po godzinie 23.00, bank poinformował, że system został naprawiony i aplikacja działa poprawnie, problemy powróciły następnego dnia. Bank potwierdził te trudności, publikując stosowne informacje na swoich profilach w mediach społecznościowych, przepraszając swoich klientów za zaistniałe niedogodności.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Przez telefon mogli stracić życie. Nagrania z Łodzi dają do myślenia

Występują utrudnienia w logowaniu do aplikacji IKO. Serwis transakcyjny iPKO i karty płatnicze działają bez problemów. Pracujemy nad jak najszybszym dostępnością aplikacji. Przepraszamy – przekazał PKO Bank Polski w mediach społecznościowych.

Awaria w PKO Banku Polskim

Brak dostępu do aplikacji mobilnej oznacza poważne utrudnienia dla użytkowników, ponieważ uniemożliwia realizowanie takich operacji, jak przelewy BLIK czy płatności za zakupy przy użyciu tej metody.

Aplikacja mobilna IKO, dostępna na urządzeniach z systemami Android, iOS oraz Huawei, pozwala na całodobowe zarządzanie kontem bankowym i finansami. Dzięki niej użytkownicy mogą m.in. dokonywać płatności zbliżeniowych oraz przelewać pieniądze za pomocą BLIK-a, co czyni ją wygodnym narzędziem do codziennych transakcji.

Źródło artykułu: o2pl
Wybrane dla Ciebie
Od 8 grudnia w Lidlu. Odkurzacz pionowy taniej nawet o 50 zł
Od 8 grudnia w Lidlu. Odkurzacz pionowy taniej nawet o 50 zł
Masło za 3,99 zł. Promocja kończy się 9 grudnia
Masło za 3,99 zł. Promocja kończy się 9 grudnia
20 sztuk na kartę. Tylko do niedzieli w Biedronce
20 sztuk na kartę. Tylko do niedzieli w Biedronce
Rossmann rozdaje bony na zakupy. Sprawdź, czy otrzymałeś
Rossmann rozdaje bony na zakupy. Sprawdź, czy otrzymałeś
Tylko do 7 grudnia w drogerii Natura. Nawet 50 proc. taniej
Tylko do 7 grudnia w drogerii Natura. Nawet 50 proc. taniej
Zrobiliśmy zakupy w Lidlu, Biedronce i Dino. Oto różnica w cenach
Zrobiliśmy zakupy w Lidlu, Biedronce i Dino. Oto różnica w cenach
Dlaczego NBP decyduje się na zmiany stóp procentowych?
Dlaczego NBP decyduje się na zmiany stóp procentowych?
Niedziela handlowa w Aldi. Limit 18 sztuk na klienta
Niedziela handlowa w Aldi. Limit 18 sztuk na klienta
Jak działa UOKiK? To instytucja, która kontroluje rynek
Jak działa UOKiK? To instytucja, która kontroluje rynek
Zaczęło się Rossmannie. Kosmetyki 2+1 gratis
Zaczęło się Rossmannie. Kosmetyki 2+1 gratis
Telefon za mniej niż 500 zł. Taniej w Media Markt
Telefon za mniej niż 500 zł. Taniej w Media Markt
Wigilia pracownicza - jak ją zorganizować i ile kosztuje?
Wigilia pracownicza - jak ją zorganizować i ile kosztuje?