Ogromna awaria w banku. To już drugi dzień z rzędu

Po raz kolejny klienci największego polskiego banku napotykają poważne trudności z dostępem do aplikacji mobilnej IKO. Zgłoszenia o problemach zaczęły napływać do serwisu Downdetector od godziny 11.00. Bank potwierdził wystąpienie awarii w mediach społecznościowych.

Klienci PKO PB zgłaszają problemy z aplikacją IKO Klienci PKO PB zgłaszają problemy z aplikacją IKO
Źródło zdjęć: © GETTY | NurPhoto

We wtorek, 10 grudnia, klienci PKO Banku Polskiego ponownie zgłosili problemy z dostępem do aplikacji mobilnej IKO. Jest to już drugi dzień z rzędu, kiedy użytkownicy napotykają trudności z jej działaniem. Podobne problemy wystąpiły dzień wcześniej, w poniedziałek, 9 grudnia, w godzinach popołudniowych, kiedy to klienci również mieli utrudniony dostęp do swoich kont i usług bankowych.

Choć późnym wieczorem, po godzinie 23.00, bank poinformował, że system został naprawiony i aplikacja działa poprawnie, problemy powróciły następnego dnia. Bank potwierdził te trudności, publikując stosowne informacje na swoich profilach w mediach społecznościowych, przepraszając swoich klientów za zaistniałe niedogodności.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Przez telefon mogli stracić życie. Nagrania z Łodzi dają do myślenia

Występują utrudnienia w logowaniu do aplikacji IKO. Serwis transakcyjny iPKO i karty płatnicze działają bez problemów. Pracujemy nad jak najszybszym dostępnością aplikacji. Przepraszamy – przekazał PKO Bank Polski w mediach społecznościowych.

Awaria w PKO Banku Polskim

Brak dostępu do aplikacji mobilnej oznacza poważne utrudnienia dla użytkowników, ponieważ uniemożliwia realizowanie takich operacji, jak przelewy BLIK czy płatności za zakupy przy użyciu tej metody.

Aplikacja mobilna IKO, dostępna na urządzeniach z systemami Android, iOS oraz Huawei, pozwala na całodobowe zarządzanie kontem bankowym i finansami. Dzięki niej użytkownicy mogą m.in. dokonywać płatności zbliżeniowych oraz przelewać pieniądze za pomocą BLIK-a, co czyni ją wygodnym narzędziem do codziennych transakcji.

Źródło artykułu: o2pl
Wybrane dla Ciebie
"Hit tygodnia" w Pepco. Tylko 25 zł za szt. Czas do 22 października
"Hit tygodnia" w Pepco. Tylko 25 zł za szt. Czas do 22 października
RTV EURO AGD tnie ceny. Zestawy garnków Tefal już od 399 zł
RTV EURO AGD tnie ceny. Zestawy garnków Tefal już od 399 zł
Hit dnia w Media Expert. Tylko we wtorek drukarka za 49,99 zł
Hit dnia w Media Expert. Tylko we wtorek drukarka za 49,99 zł
Hity do sypialni w Jysk. Sprawdź promocje
Hity do sypialni w Jysk. Sprawdź promocje
Kiedy i jak zacząć oszczędzać na emeryturę?
Kiedy i jak zacząć oszczędzać na emeryturę?
Jesienne hity w Aldi za grosze. Sprawdź ofertę
Jesienne hity w Aldi za grosze. Sprawdź ofertę
Dino kończy promocje 2+1 gratis. Zostały godziny
Dino kończy promocje 2+1 gratis. Zostały godziny
Jak przenieść numer telefonu do nowego operatora?
Jak przenieść numer telefonu do nowego operatora?
Budowa domu w 2025 roku - ile trzeba wydać?
Budowa domu w 2025 roku - ile trzeba wydać?
Ekspresy do kawy taniej w zestawie. Sprawdź promocje Media Markt
Ekspresy do kawy taniej w zestawie. Sprawdź promocje Media Markt
Tylko do 22 października w Lidlu. "2+1 gratis"
Tylko do 22 października w Lidlu. "2+1 gratis"
Tylko do środy w Biedronce. Limit dzienny - 12 sztuk
Tylko do środy w Biedronce. Limit dzienny - 12 sztuk