Pepco planuje otworzyć 300 nowych sklepów. Podano termin

Pepco planuje dynamiczną ekspansję w Europie Środkowo-Wschodniej, otwierając 300 nowych sklepów do końca 2025 roku. Część z nich powstanie w Polsce.

Pepco store is seen on a shopping mall in Krakow, Poland on October 2, 2024. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto via Getty Images)Pepco planuje otworzyć 300 nowych sklepów. Podano termin
Źródło zdjęć: © GETTY | NurPhoto
Jakub Artych

Jak podaje "Fakt", Pepco ujawniło plany rozwoju na najbliższe lata. Do końca 2025 roku grupa planuje otworzyć 300 nowych sklepów, koncentrując się na dalszej ekspansji w Europie Środkowo-Wschodniej. Część z nich zostanie otwarta w Polsce.

To kontynuacja strategii realizowanej w roku finansowym 2024, kiedy Pepco otworzyło 331 nowych sklepów, z czego 232 w Europie Środkowo-Wschodniej, a 83, czyli ponad 25 procent, w Polsce.

Większość ze sklepów, jakie planujemy otworzyć znajdzie się właśnie w naszym regionie. Będziemy dalej się rozwijać w różnych lokalizacjach, od centrów handlowych, przez retail parki po ulice handlowe, aby zapewnić klientom wygodę zakupów w różnych okolicznościach - zadeklarował Marcin Stańko, dyrektor operacyjny Pepco na region Europy Środkowo-Wschodniej, cytowany przez portal dlahandlu.pl.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Niebezpieczne SMS-y. Ekspert radzi, co robić, by nie stracić pieniędzy

Najważniejszymi kategoriami dla sieci pozostają odzież, artykuły dekoracyjne oraz produkty sezonowe, które będą stale wzbogacane o nowe linie zgodne z aktualnymi trendami. Oferta Pepco jest regularnie odświeżana i ulepszana dzięki ponad 130 nowym kolekcjom w każdym sezonie.

W pierwszym kwartale roku finansowego 2024/2025 zakończonym 31 grudnia 2024 roku grupa Pepco osiągnęła przychody w wysokości 1 mld 934 mln euro, co oznacza wzrost o 3,1 procent rok do roku - podała spółka w komunikacie. Przychody sieci Pepco wyniosły 1 mld 265 mln euro, wzrastając o 8,4 procent rdr. Przychody Poundland Group wyniosły 563 mln euro, spadając o 9,3 procent, a Dealz wzrosły o 16,2 procent do 106 mln euro.

10 lat na rynku Pepco

Grupa Pepco to międzynarodowa sieć handlowa, która specjalizuje się w sprzedaży odzieży, artykułów dla domu oraz produktów codziennego użytku w przystępnych cenach. Firma Pepco jest częścią grupy Pepkor, a jej działalność obejmuje m.in. Polskę, gdzie zyskała dużą popularność, ale również inne kraje Europy Środkowo-Wschodniej oraz Afryki.

Pepco zostało założone w 2015 roku. Obecnie posiada ponad 5 tysięcy sklepów w 20 krajach i zatrudnia około 47 tysięcy osób.

Źródło artykułu: o2pl
Wybrane dla Ciebie
"Hit tygodnia" w Pepco. Tylko 25 zł za szt. Czas do 22 października
"Hit tygodnia" w Pepco. Tylko 25 zł za szt. Czas do 22 października
RTV EURO AGD tnie ceny. Zestawy garnków Tefal już od 399 zł
RTV EURO AGD tnie ceny. Zestawy garnków Tefal już od 399 zł
Hit dnia w Media Expert. Tylko we wtorek drukarka za 49,99 zł
Hit dnia w Media Expert. Tylko we wtorek drukarka za 49,99 zł
Hity do sypialni w Jysk. Sprawdź promocje
Hity do sypialni w Jysk. Sprawdź promocje
Kiedy i jak zacząć oszczędzać na emeryturę?
Kiedy i jak zacząć oszczędzać na emeryturę?
Jesienne hity w Aldi za grosze. Sprawdź ofertę
Jesienne hity w Aldi za grosze. Sprawdź ofertę
Dino kończy promocje 2+1 gratis. Zostały godziny
Dino kończy promocje 2+1 gratis. Zostały godziny
Jak przenieść numer telefonu do nowego operatora?
Jak przenieść numer telefonu do nowego operatora?
Budowa domu w 2025 roku - ile trzeba wydać?
Budowa domu w 2025 roku - ile trzeba wydać?
Ekspresy do kawy taniej w zestawie. Sprawdź promocje Media Markt
Ekspresy do kawy taniej w zestawie. Sprawdź promocje Media Markt
Tylko do 22 października w Lidlu. "2+1 gratis"
Tylko do 22 października w Lidlu. "2+1 gratis"
Tylko do środy w Biedronce. Limit dzienny - 12 sztuk
Tylko do środy w Biedronce. Limit dzienny - 12 sztuk