Decyzja o zamknięciu polskich oddziałów jest częścią szerszej restrukturyzacji marki, która po przejęciu przez AURELIUS Group w 2023 roku zmaga się z problemami finansowymi. Wcześniej zamknięto już sklepy w Holandii, Belgii, Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii.
Jak czytamy w "Super Expressie", klienci nie kryją rozczarowania i żalu. W mediach społecznościowych pojawiło się wiele komentarzy wyrażających smutek i nostalgię. Wielu z nich od lat sięgało po masła do ciała i żele pod prysznic tej marki. Niektórzy zwracają uwagę, że spadek jakości produktów mógł przyczynić się do problemów finansowych sieci.
The Body Shop, założony w 1976 roku przez Anitę Roddick w Brighton w Wielkiej Brytanii, znany jest z etycznego podejścia do biznesu, walki o sprawiedliwość społeczną oraz stosowania naturalnych składników w kosmetykach.
Do 2023 r. sieć posiadała ponad 2500 punktów sprzedaży detalicznej w ponad 80 krajach, a jej produkty były dostępne online na ponad 60 rynkach.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Znana marka kosmetyczna znika z Polski. Zostało kilka tygodni
Ostatnie działające sklepy w Polsce znajdują się w Warszawie – w centrach handlowych Westfield Arkadia, Westfield Mokotów i Złote Tarasy. Będą one otwarte do 22 lutego 2025 roku. Sprzedaż w innych lokalizacjach, takich jak Galeria Krakowska, CH Serenada, Silesia City Center czy Forum Gdańsk, zakończy się już 26 stycznia.
Tego samego dnia przestanie działać sklep internetowy thebodyshop.pl oraz program lojalnościowy Love Your Body Club.
Klienci mogą skorzystać z trwającej wyprzedaży produktów z rabatami do 70 procent. Karty podarunkowe będą honorowane do 22 lutego 2025 roku, a punkty zgromadzone w programie lojalnościowym można wykorzystać do 26 stycznia.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.