Jakub Artych
Jakub Artych   | 
, 
aktualizacja

Zaczęło się w Lidlu. Ten produkt dostaniesz za darmo

Lidl znów przygotował szereg promocji, z których będzie można skorzystać od czwartku 28 listopada. Na jakie propozycje popularnego dyskontu warto rzucić okiem? Specjalnie dla was przeanalizowaliśmy gazetkę reklamową Lidla i podpowiadamy, na co warto zwrócić uwagę.

Zaczęło się w Lidlu. Ten produkt dostaniesz za darmo
Zaczęło się w Lidlu. Ten produkt dostaniesz za darmo (Getty Images, Jakub Porzycki)

Lidl systematycznie wdraża różnego rodzaju promocje. Najnowsze zaczną obowiązywać od czwartku 28 listopada. Co zostanie przecenione?

Promocja obowiązuje między innymi na cukier. Przy zakupie pięciu opakowań, kolejne pięć dostaniemy całkowicie za darmo. Aby skorzystać z promocji, trzeba przy kasie aktywować kupon i zeskanować aplikację.

W podobny sposób można zaoszczędzić kupując mleko UTH 3,2 proc. Pilos. Jeśli kupimy sześć opakowań, to za jedno z nich zapłacimy 1,89 zł.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

W niższej cenie jest także masło. Przy zakupie trzech sztuk, zacznie obowiązywać promocja 41 procent i wtedy zapłacimy za opakowanie 4,99 zł.

W promocji znajdują się owoce: banany i borówki amerykańskie, za które zapłacimy odpowiednio 3,49 zł za kg oraz 4,99 zł za opakowanie.

Przeceniona została także łopatka wieprzowa. Od czwartku do soboty za kilogram tego mięsa zapłacimy 8,49 zł.

Promocje Lidla. Gdzie szukać informacji?

  1. Strona internetowa Lidla: Lidl regularnie publikuje aktualne promocje na swojej stronie internetowej. Można tam znaleźć specjalne oferty, katalogi produktów, a także tematyczne tygodnie z różnymi promocjami. Strona to www.lidl.pl.
  2. Aplikacja mobilna Lidl Plus: Lidl oferuje aplikację, w której można znaleźć ekskluzywne promocje dla użytkowników aplikacji, kupony rabatowe oraz informacje o bieżących ofertach. Aplikacja Lidl Plus jest dostępna na systemy Android i iOS.
  3. Gazetki promocyjne: Lidl wydaje gazetki z ofertami promocyjnymi, które można znaleźć zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online na ich stronie internetowej. Gazetki obejmują oferty na różne kategorie produktów, takie jak żywność, artykuły domowe, odzież i inne.
  4. Newsletter: można zapisać się do newslettera Lidla, aby regularnie otrzymywać e-maile z najnowszymi promocjami, ofertami specjalnymi i nowościami produktowymi.
  5. Media społecznościowe: Lidl jest obecny na różnych platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy YouTube, gdzie regularnie publikują posty dotyczące promocji, ofert tygodnia i innych informacji.

Czytaj także:Przyjęcie euro. Polacy mówią wprost

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
To urządzenie najbardziej podnosi rachunki za prąd. Sprawdź, co zżera najwięcej energii
O krok od tragedii na przejściu. Matka chwyciła 6-latka w ostatniej chwil
Pobiera najwyższą emeryturę na Podlasiu. Wiemy, gdzie pracował
Cena karpia na Wigilię. Auchan przygotował promocję
Ustawa o wolnej Wigilii. Media: Prezydent rozważa weto
Poszła na bazar. Spojrzała na kartkę: "Dziś zrywane". Ekspert tłumaczy
Ceny kawy biją rekordy. Tak źle nie było przez 50 lat
Samorządy zarabiają na "Babciowym". Podwyżka opłat za żłobek
Niemiecki gigant zlikwiduje 11 tysięcy miejsc pracy. Są masowe protesty
Emeryci powiększą swój budżet bez ograniczeń. Zmiany już od 1 grudnia
Biedronka to ogłosiła. Są limity dzienne
Ubiegała się o pracę w Biedronce. Oto, co usłyszała po zaledwie 5 minutach
Wróć na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić