Szaleństwo pod Biedronką. Ludzie kupowali prosto z naczepy
Zakupy nie w Biedronce, lecz przed sklepem bezpośrednio z naczepy? Biedronka rozwija format mobilnych wyprzedaży pod nazwą Outlet Truck, w ramach których sieć sprzedaje przeceniony asortyment tekstyliów i produktów przemysłowych. Format staje się coraz bardziej popularny wśród klientów, którzy jednak zwracają również uwagę na kilka mankamentów.
Przed jednym z marketów Biedronki w Toruniu zorganizowano nietypową wyprzedaż. Na parkingu pod sklepem ustawiono ciężarówkę z naczepą oraz palety z produktami, takimi jak klapki, koce, zabawki czy pojemniki kuchenne – informuje "Fakt".
Zasady promocji były proste: przy zakupie dwóch produktów drugi można kupić za połowę ceny. Naczepa była wąska, a zainteresowanie towarem duże, dlatego przy obsłudze klientów niezbędne było zachowanie porządku i sprawna organizacja.
A z tą, jak wspominają klienci, bywały problemy. Wiele towarów nie miało cenówek, przez co wiele osób w pośpiechu sprawdzało koszt nabycia poszczególnych produktów w telefonach.
Wyprzedaże Biedronki, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w formie mobilnych outletów, obejmują szeroki zakres produktów – od odzieży i zabawek po artykuły gospodarstwa domowego, kosmetyki i drobny sprzęt AGD.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Weto ws. Ukrańców w Polsce. "Duży sukces prezydenta"
W ramach promocji obowiązuje korzystanie z karty lub aplikacji "Moja Biedronka", która umożliwia sprawdzenie ceny produktu poprzez zeskanowanie kodu kreskowego. Osoby starsze lub bez smartfonów mogą mieć z tym utrudnienia.
Wśród przecenionych produktów można było znaleźć m.in. zasłony, bokserki, zabawki dla zwierząt, a także dekoracyjne żarówki LED. Przy zakupach obowiązuje limit rabatu do 400 zł na jedną transakcję.
Outlet Biedronki w ciężarówce. Skąd pomysł?
Choć biedronkowe naczepy z tanimi towarami wciąż budzą zdziwienie klientów, pomysł wcale nie jest nowy. Biedronka rozwija format mobilnych sklepów, tzw. Outlet Truck począwszy od 2019 roku.
Na parkingach przy wybranych sklepach podstawiane są naczepy z przecenionym asortymentem non-food i tekstyliami. Każda naczepa ma 36 m² powierzchni, mieści około 15 palet towaru i jest wyposażona w kasy, terminale płatnicze, ogrzewanie oraz klimatyzację.
Początkowo mobilne outlety działały w woj. wielkopolskim i lubuskim, ale z czasem koncept rozszerzono na całą Polskę – w ciągu jednego tygodnia mogą odwiedzać ponad 20 miast.