Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Mateusz Domański
Mateusz Domański | 
aktualizacja 

Nagrał starszą kobietę w Lidlu. Sieć odpowiada

70

Ostatnio na TikToku pojawiło się nagranie, na którym widać, jak starsza kobieta przerzuca pomidory w sklepie Lidl. Ta sytuacja wywołała skrajne opinie. O komentarz poprosiliśmy sieć.

Nagrał starszą kobietę w Lidlu. Sieć odpowiada
Nagrał starszą kobietę, jak przerzucała pomidory. (TikTok, Przemobolo)

Starsza kobieta została uchwycona na nagraniu w jednym ze sklepów sieci Lidl. Na materiale widać, jak stoi obok koszyka, w którym prawdopodobnie znajdują się jej kule.

"Smacznego pomidorka" - napisał autor wideo. Zainteresowała się pomidorami i sięgnęła głębiej do skrzynki, aby znaleźć najlepsze sztuki. Nie miała na dłoniach rękawiczki ochronnej, więc dotykała owoców gołymi rękami, odrzucając te, które jej nie odpowiadały. Po chwili udało jej się wybrać kilka pomidorów.

Nagranie wywołało poruszenie w sieci. "Powinna kupić całą skrzynkę, brzydzą mnie tacy ludzie", "Tu problemem nie jest rękawiczka. Pomidory są bardzo delikatne zwłaszcza te malinowe, przy takim rzucaniu po godzinie będą do wyrzucenia...", "Przecież to normalne, że ładne wybiera. Ma kupić za 20 zł pogniłe pomidory?", "Płacę, to chcę chyba najlepszy towar? W czym problem?" - pisali internauci.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Dorota Szelągowska o mieszkaniu w Hiszpanii. "Jest taniej, niż w Polsce"

"Macanie" warzyw i pieczywa. Lidl odpowiada

Co jakiś czas pojawiają się doniesienia o tym, że klienci "macają" gołymi rękoma nie tylko warzywa czy owoce, ale i pieczywo, co jest szczególnie bulwersujące. Czy sieć Lidl dostrzega ten problem i w jakiś sposób próbuje z nim walczyć?

Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR Lidl Polska Aleksandra Robaszkiewicz przekazała nam, że sieć dba o to, by odpowiednio prezentować oferowane produkty.

Asortyment "Piekarni w sercu Lidla" udostępniamy klientom za pośrednictwem przeszklonych regałów. Osłonione regały zabezpieczają produkty przez zanieczyszczeniem, a także zapewniają dłuższą świeżość pieczywa. Nasze regały spełniają restrykcyjne zalecenia sanitarne wymagane prawnie. W strefie z pieczywem znajdują się liczne oznaczenia marketingowe informujące klientów o obowiązku stosowania rękawiczek jednorazowych podczas nakładania pieczywa - wyjaśniła Robaszkiewicz w rozmowie z o2.pl.

Przypomniała jednocześnie, że "zgodnie z przepisami prawa kupujący staje się właścicielem produktu dopiero po uiszczeniu za niego zapłaty - nieopłacony artykuł jest własnością sprzedającego".

Podejmujemy liczne - i skuteczne - działania, mające na celu ochronę naszego mienia i zapewnienie klientom bezpieczeństwa. Szkolimy naszych pracowników na wypadek różnych, nieprzewidzianych zdarzeń, by w nietypowych sytuacjach postępowali właściwie. Instalujemy w naszych obiektach (sklepach, centrach dystrybucji) monitoring, poza tym współpracujemy z profesjonalnymi firmami ochroniarskimi - podsumowała Aleksandra Robaszkiewicz.

Mateusz Domański, dziennikarz o2.pl

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Ceny pączków w kawiarni o. Rydzyka. Tak smakują
Pączki za grosze? Ekspert: Nie ma możliwości
Król drożyzny powraca. Może być jeszcze gorzej
Nagłe wieści z Lidla i Biedronki. Już brakuje na to słów
Szok, ile musieli zapłacić za prąd. "Opłaty wzrosły o 1500 proc."
Tłusty czwartek. Nagranie z zaplecza Biedronki. Reakcja pracownicy
Zadłużenie cukierni wzrosło o 23 proc. Alarmujące dane
Spór o pieniądze trwa. Gminy i Skarb Państwa spotkały się w sądzie
Kapitał zakładowy to fundament wielu współczesnych przedsiębiorstw
Dobry biznesplan to klucz do sukcesu. Co powinien zawierać?
JPK_VAT to klucz do uszczelnienia systemu podatkowego. Na czym polega?
Wirtualne biuro to ciekawa propozycja dla przedsiębiorców. Jak z niej skorzystać?
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić