Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

lekki deszcz
Warszawa
Mateusz Domański
Mateusz Domański | 
aktualizacja 

Uderzenie w USA. Takie gwiazdki pojawiają się w sklepach

29

Duńska sieć supermarketów znalazła nowy sposób na bojkot amerykańskich produktów - podkreśla serwis fastcompany.com. Na elektronicznych cenówkach pojawią się niewielkie, czarne gwiazdki, które wskazują na to, że towar pochodzi z Europy. Oznaczenia można spotkać również w Polsce.

Uderzenie w USA. Takie gwiazdki pojawiają się w sklepach
Nowy patent na bojkot produktów z USA. (Getty Images, Anna Moneymaker, Linkedin)

Nowe oznaczenia od tego miesiąca wprowadza firma Salling Group, zarządzająca ponad tysiącem sklepów w Danii, Niemczech oraz Polsce (sklepy Netto) - zauważa fastcompany.com.

Jak poinformował prezes sieci, Anders Hagh, decyzja jest odpowiedzią na liczne prośby klientów, którzy chcą świadomie wspierać lokalnych, europejskich producentów.

Ułatwiamy klientom zakup europejskich marek - napisał Hagh na swoim profilu LinkedIn.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Nagrał rajd kierowcy bmw. Finał mógł być tylko jeden

Dał jednocześnie do zrozumienia, że pomysł jest odpowiedzią na potrzeby kupujących, którzy unikają produktów pochodzących z USA.

Otrzymaliśmy wiele pytań od klientów, którzy jasno deklarują, że chcą kupować produkty europejskich marek - dodał szef Salling Group.

Nowe oznaczenia będą obowiązywać nie tylko w Danii, ale także w sklepach sieci w Niemczech i Polsce (Netto).

Nasiliła się niechęć Duńczyków do USA

Niechęć Duńczyków do produktów ze Stanów Zjednoczonych nasiliła się w ostatnich miesiącach, głównie z powodu napiętych relacji gospodarczych pomiędzy USA a Europą.

Nastroje pogorszyły się zwłaszcza po wypowiedziach Donalda Trumpa, który groził m.in. nałożeniem nowych ceł na towary europejskie oraz kontrowersyjnymi wypowiedziami dotyczącymi Grenlandii, autonomicznego terytorium należącego do Danii.

Choć sama gwiazdka jest niewielka, skutki mogą być znacznie większe. Jeżeli podobne oznaczenia rozpowszechnią się w całej Europie, amerykańskie marki mogą odczuć to w swoich wynikach finansowych.

Takie gwiazdki pojawiają się w sklepach.
Takie gwiazdki pojawiają się w sklepach. (Linkedin)
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Może skrywać skarb Napoleona. Słynny zamek wystawiony za 15 milionów
Ogromny sukces Poznania. Powstanie tam fabryka sztucznej inteligencji
Rozliczasz PIT w Warszawie? Możesz wygrać samochód, rower i wiele innych
Koniec tego widoku. Internauci zgodni. "Patologia"
Ubezpieczenie turystyczne i na podróż - jakie wybrać i ile kosztuje?
Jak skutecznie zaplanować remont dachu?
Ponad 300 zł co miesiąc dla seniorów. Jak zdobyć pieniądze?
NFZ zapłaci nawet 600 zł. Dopłaty do okularów i soczewek
Każdy Polak to kupuje. Teraz jest za darmo
Popularna sieć ogłasza. To dopiero początek
Zakończenie wojny w Ukrainie. Eksperci: Szansa dla polskiej gospodarki
Podłączenie wody do domu - jakich formalności trzeba dopełnić?
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić