Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Danuta Pałęga
Danuta Pałęga | 
aktualizacja 

Larwy w makaronie z Biedronki? Sieć reaguje na skargę klientki

27

Jedna z mieszkanek Podhala doświadczyła niemiłego zaskoczenia podczas gotowania makaronu zakupionego w Biedronce w Maniowach. Jak twierdzi, w ugotowanym produkcie znalazła larwy. Sprawa nie skończyła się na pojedynczym opakowaniu – po dokładniejszej kontroli zauważyła również martwe owady w innym zakupionym produkcie. Jest reakcja sieci.

Larwy w makaronie z Biedronki? Sieć reaguje na skargę klientki
Larwy w makaronie z Biedronki? Sieć odpowiada na reklamację klientki (Adobe Stock, Facebook)

O całej sprawie informuje na swoich łamach "Tygodnik Podhalański". Po dokonaniu szokującego odkrycia, zaniepokojona klientka postanowiła zgłosić problem bezpośrednio w sklepie.

Zaniosłam ten makaron do Biedronki w Maniowach. Chciałam, żeby obsługa sklepu sprawdziła inne opakowania, żeby nikt inny już nie spotkał się z taką niemiłą niespodzianką – relacjonuje kobieta.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Odwiedziliśmy schron w Białymstoku. "Jeden z lepiej utrzymanych"

Odpowiedź Biedronki: "Jednostkowy przypadek"

Zapytane o sytuację Biuro Prasowe Biedronki potwierdziło, że zgłoszenie zostało przyjęte i poddane analizie.

Najwyższa jakość i bezpieczeństwo produktów to priorytety sieci Biedronka. Każdy sygnał mogący wskazywać na obniżenie jakości, nawet incydentalny, jest traktowany z pełną powagą i niezwłocznie weryfikowany. W ramach analizy sprawdzono próbki przechowywanej partii produktu, jednak nie wykazały one żadnych nieprawidłowości. Dodatkowa weryfikacja nie potwierdziła również innych reklamacji dotyczących produktu w danej placówce, co sugeruje, że był to przypadek jednostkowy - poinformowała "Tygodnik Podhalański" Marlena Milczarska, menedżer ds. rozwoju i kontroli marki własnej w sieci Biedronka.
Trwa ładowanie wpisu:facebook

Reklamacja uznana, ale klientka nie przyjęła zwrotu

Przedstawiciele sieci podkreślili, że pomimo braku paragonu potwierdzającego datę zakupu, reklamację uznano. Klientka miała możliwość otrzymania zwrotu kosztów, jednak – jak podkreślają – odmówiła przyjęcia rekompensaty.

Klientka, zgłaszając reklamację w sklepie, nie okazała paragonu, który umożliwiłby dokładne ustalenie daty zakupu. Mimo to personel placówki uznał reklamację i zaproponował zwrot poniesionych kosztów, jednak klientka stanowczo odmówiła ich przyjęcia – przekazała Marlena Milczarska.

Reklamacje nieuniknione? Tak Biedronka zabezpiecza swoje produkty

Sieć Biedronka zapewnia, że wszystkie jej sklepy, centra dystrybucyjne oraz zakłady produkcyjne dostawców podlegają regularnym kontrolom pod kątem występowania szkodników. Ostatnia inspekcja w placówce w Maniowach nie wykazała żadnych nieprawidłowości.

Mimo to firma przypomina, że produkty spożywcze, zwłaszcza makarony, mogą być podatne na rozwój szkodników na różnych etapach przechowywania.

Makarony i podobne produkty są szczególnie podatne na działanie szkodników. Niestety, w sprzyjających warunkach przechowywania, takich jak wysoka temperatura i wilgotność, mogą się one rozwijać na każdym etapie – od magazynu producenta, przez dystrybucję, aż po przechowywanie w domu. Opakowanie produktu nie zawsze stanowi całkowitą barierę przed ich przenikaniem – wyjaśnia przedstawicielka Biedronki.

Biedronka przypomina, że każdy klient, który stwierdzi wadliwość produktu, może zgłosić reklamację bezpośrednio w sklepie lub skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. W przypadku uznania reklamacji przysługuje zwrot kosztów zakupu.

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Ceny paliwa mają pójść w górę. Wiadomo kiedy
Nestlé zamyka fabryki. Co dalej z produkcją kultowych sosów?
Fałszywe połączenia "na pracownika ZUS". Seniorzy na celowniku
Tyle zarabia kierowca śmieciarki. Mocno się zdziwisz
NFZ wprowadza nowe stawki. W sanatoriach będzie drożej
Zapiekanki za 25 zł, nachosy za 39. Tyle trzeba płacić na Narodowym
Ojciec Rydzyk mówi o swojej pensji. "Co ja mam?"
ZUS weryfikuje nowe małżeństwa. Czy stracisz rentę?
Kupiła kosiarkę w polskim Lidlu. Porównała z ceną w Niemczech. "To dilerka"
RCB apeluje: "Bądź gotowy!". Biedronka wprowadza do oferty wojenne plecaki
Afera w Lidlu. Ochroniarze odpowiadają klientce. "Chciała się oddalić"
"Wywożą pełne koszyki". Polacy obrali nieoczywisty kierunek
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić